Šio prekės ženklo parduotuvėse prekiaujama rūbais vaikams, moterims ir vyrams, aksesuarais, žaislais, prekėmis namams, tekstilės gaminiais ir kt.

„Pepco“ atstovai žada, jog Klaipėdoje atidaromos parduotuvės prekių asortimentas bei kaina bus tokie patys kaip ir kitose tinklo parduotuvėse.

Pasak „Pepco“ atstovo, Lietuvos uostamiestis – didelį mažmeninės prekybos potencialą turintis miestas. „Klientų skaičiaus potencialas ir mažmeninei prekybai itin tinkamos patalpos lėmė, kad „Pepco“ plėtra tęsiama Klaipėdoje, ­– plėtros krypties pasirinkimą komentavo Aleksandras Čikaidzė, „Pepco“ operacinės veiklos vadovas Baltijos šalyse

Beveik 30 tūkst. kvadratinių metrų ploto prekybos centre „Banginis“ įsikūrusios dviejų didžiausių prekybos tinklų parduotuvės „Senukai“ bei „Maxima bazė XXX“, veikia beveik 1000 kv.m. avalynės parduotuvė „Batų kalnas” bei daugiau nei 30 kitų specializuotų prekybos ir paslaugų įmonių, siūlančių gausų namų apyvokos, tekstilės, gyvūnų priežiūros ir kitų prekių asortimentą bei įvairias paslaugas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją