Kol kas „Continental“ perspėjimo posūkiuose saugumo įranga, gaunanti duomenis iš radarų, sunkvežimių vairuotojus įspėja apie nematomoje zonoje esančius pėsčiuosius ar dviratininkus ir padeda išvengti susidūrimų. Ir nors Europoje sistema kol kas nėra privaloma, vis daugiau įmonių ją montuoja į automobilius, kadangi ji padeda išvengti daug eismo įvykių.

Antrosios kartos perspėjimo posūkiuose sistema bus dar efektyvesnė. Šioje įrangoje radarus papildys vaizdo kameros, o sistema galės tiksliai nustatyti, kurios situacijos yra pavojingos, o kurios – ne.

O jau po kelių metų ši technologija galės dar tiksliau vertinti sudėtingas eismo situacijas, perspėti vairuotoją ir, esant būtinybei, automatiškai sustabdyti automobilį. Tam bus naudojama pati save apmokanti dirbtinio intelekto sistema su žmonių gestų atpažinimu, kuri stebės eismą, nustatys galimą prie sankryžos stovinčio dviratininko ar pėsčiojo judėjimo kryptį, taip žymiai anksčiau perspėdama apie galimą avarinę situaciją.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją