Nors iš pirmo žvilgsnio ir neatrodo itin sudėtinga per pirmuosius 12 mėnesių parduoti 20 superautomobilių, turint omenyje, kad jų kaina prasideda 410 tūkst. ir baigiasi 3,9 mln. dolerių, šalyje, kur ekonomikos būklė ne pati geriausia, tai tiesiog puikus rezultatas.

„Tai nedidelės gamybos apimties bendrovė, kuri per metus pagamina apie 3 tūkst. 500 automobilių, taigi, jei Brazilijoje pavyks parduoti 30, tai bus labai geras rezultatas“, – teigia „Eurobike“, kuris Brazilijoje atstovauja ne tik „McLaren“, bet ir prekiauja „Audi“, „Porsche“, BMW, „Jaguar“ ir „Land Rover“ prekės ženklų produkcija, savininkas Henry‘is Visconde.

Brazilijos „Grupo Eurobike“ „McLaren Automotive Limited“ atstovauja San Paulo „Vila Olimpia“ rajone, kur 540C kainuoja 1,36 mln. realų (410 tūkst. dolerių). Jo brangesnis giminaitis 570GT parduodamas už 1,9 mln. realų (476 tūkst. dolerių). Šių automobilių kainos prekiaujant Didžiojoje Britanijoje kone triskart mažesnės.

Bendrovės tikslas – po pirmųjų metų Brazilijoje pardavimus šalyje kiekvienais metais auginti bent po 10 proc., teigia H. Visconde. Šiuo metu šalyje parduoti 9 „McLaren“ automobiliai. Visi jie rankomis surinkti gamykloje Vokingo mieste Anglijos Sario provincijoje.

2010 metais įkurta „McLaren Automotive“ turi savo atstovybių 31 šalyje, pardavimais rūpinasi 85 pardavėjai. 2025 metais bendrovė tikisi platintojų skaičių padidinti iki 100, teigia jos atstovai.

„Brazilija – „McLaren“ labai svarbi rinka ne tik dėl jos potencialo, bet ir dėl istorijos, susijusios su Ayrtonu Senna ir mūsų ryšiais su Brun Senna, Sennos šeima ir Sennos vardo fondu. Mūsų naujausias „Ultimate Series“ modelis „McLaren Senna“ pavadintas būtent šio lenktynininko garbei“, – teigiama bendrovės išplatintame pranešime.

H. Visconde į saloną San Paule investavo 1 mln. dolerių, dar 300 tūkst. dolerių pareikalavo įvairūs rinkodaros sprendimai klientams privilioti.

Šiuo metu tikrai ne pats palankiausias metas prekiauti prabangos prekėmis. H. Visconde teigia, kad Brazilijos ekonomikos nestabilumas ir nuogąstavimai dėl valiutos potencialius pirkėjus nuo brangių įsigijimų gali atgrasyti.

„Pirmasis mūsų atsivežtas automobilis – 570 kupė – buvo parduotas už 1,7 mln. realų (426 tūkst. dolerių). Šiandien, praėjus maždaug keturiems mėnesiams, surinkti tokį patį automobilį kainuoja beveik 2 mln. realų (501 tūkst. dolerių)“, – teigia jis.

Brazilijos realas – antroji silpniausia besivystančių rinkų valiuta antrąjį 2018 metų ketvirtį. Prastesnė tik Argentinos peso padėtis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)