Po rekonstrukcijos pirkėjai atras visiškai pasikeitusią parduotuvę: parduotuvės plotas dabar sieks daugiau nei 3 tūkst. kv. m, pirkėjams žadama daugiau naujų prekių kategorijų, rašoma bendrovės pranešime.

Į šios parduotuvės pertvarkymą tinklas investavo beveik 0,5 mln. Eur. Dar tiek pat iki metų galo numatyta investuoti ir į kitų didžiuosiuose Lietuvos miestuose esančių parduotuvių atnaujinimą.

Per daugiau nei šešiolika metų nuo parduotuvės atidarymo „Akropolyje“ 2002 metais, tai – pirmoji tokio masto rekonstrukcija. Pasak bendrovės „GV Group“, valdančios „Elektromarkt“ tinklo parduotuves direktoriaus Tomo Čivilio, parduotuvių atnaujinimu siekiama žengti koja kojon su pasaulinėmis tendencijomis ir elektroninės įrangos prekybos centrų madomis, siūlyti naujovišką patirtį ir platesnį asortimentą, kuris atitiktų tiek dabartinius, tiek ateities vartotojų poreikius.

„Atnaujinę savo tinklo strateginę kryptį ir pradėję rekonstruoti parduotuves, pirkėjams siūlysime plataus profilio namų apyvokos prekes, įvesdami naujas jų kategorijas – nuo išmanių žaislų iki technikos laisvalaikiui ar kavos. Tampame vis labiau orientuoti į visos šeimos poreikius. Taip pat daug dėmesio ir toliau skiriame išmanumui bei inovacijoms: parduotuvėse nuolat ir operatyviai pristatomos svarbiausios pasaulio rinkose technologijų naujovės. Patys prekybos salonai kuriami remiantis modernia klientų aptarnavimo strategija, todėl juose klientai gali nemokamai naudotis internetu, klausytis muzikos ar išbandyti naujausias prekes“, – teigia T.Čivilis.

Parduotuvė buvo atnaujinama bendradarbiaujant su viena didžiausių Italijos projektavimo ir konsultavimo įmone „Micar“ ir italų architektu Francesco Caragiulo.

„Šiandien fizinės parduotuvės turi tapti vietomis, kuriose žmonės norėtų ne tik apsipirkti, bet ir leisti laisvalaikį. Dabar didžiausiomis vertybėmis parduotuvėse tampa erdvumas, aiškumas ir orientacija į visą šeimą. Todėl nauja „Elektromarkt“ koncepcija taip pat sukurta tokiu pagrindu: nuo šiol parduotuvėje dar daugiau dėmesio skiriama laisvalaikiui, vaikams, išmaniausiems įrenginiams, o pati parduotuvė – erdvesnė, patogesnė ir jaukesnė“, – sako architektas F. Cargiulo.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (27)