Vardydama su tokia kaina susijusių lūkesčių priežastis, „Gooding & Company“ nurodo, kad automobilis yra beveik visiškai naujas, mat buvo įsigytas BMW kolekcionieriaus Gleno Konkle‘o, turėjusio madą pirkti po porą kiekvieno modelio egzempliorių – vienu važinėdavo, o kitą saugodavo kaip kolekcijos eksponatą.

Būtent toks ir yra čia minimas automobilis, pranešama portale roadandtrack.com. Transporto priemonės odometras rodo tik kiek daugiau nei 700 kilometrų, be to, kartu siūloma įsigyti ir autentišką įvadinį įrašą, kuriais būdavo papildomi visi E39 kartos 5 serijos automobiliai. Pamatyti, kaip atrodo šis sidabrinis BMW, galite čia.

Nors skamba neįtikėtinai, reali nedideliu kilometražu išsiskiriančių E39 M5 kaina gali net viršyti 158 tūkst. eurų ribą. „Bloomberg“ kalbintas nedaug važinėtais BMW M modeliais prekiaujančios bendrovės „Enthusiast Auto Group“ savininkas Ericas Kelleris patikino, kad jei automobilis būtų ne sidabro spalvos, o baltas arba juodas, jį parduoti būtų galima už 220 tūkst. JAV dolerių (193 tūkst. eurų), o jei mėlynas arba karamelės spalvos, kaina, matyt, siektų 200 tūkst. JAV dolerių (175,6 tūkst. eurų).

Atsižvelgiant į tai, kad E39 M5 tampa vis retesni (o ši aplinkybė visada turi įtakos), be to, jiems priskiriamas vieno iš paskutinių senojo sukirpimo M modelių statusas, šitokia kaina tampa kiek labiau pagrįsta – bent vertinant iš kolekcionierių perspektyvos. Vis dėlto supratimas, kad 150 tūkst. kilometrų nuvažiavusi jokių defektų neturinti analogiška transporto priemonė gali kainuoti ir 21 ar net 17,5 tūkst. eurų, norom nenorom glumina.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (31)