Tiesa, daugiausiai nuvažiavę ir negaliojančią techninę apžiūrą turintys modeliai – bene pigiausi. Štai iš parduodamų penkių 1998 m. laidos „Volkswagen Passat“, pigiausias – 1,8 l darbinio tūrio 92 kW galios benzininį variklį turintis ir 337 tūkst. km nuriedėjęs modelis. Už jį aukcione bus prašoma mažiausiai 560 eurų.

Kiek brangesnis – „Volkswagen Transporter“, pagamintas 1995 m. Automobilis jau nebeturi galiojančios techninės apžiūros ir yra nuriedėjęs 375 tūkst. kilometrų. 2,5 l darbinio tūrio benzininį 81 kW galios variklį turinčio automobilio pradinė kaina – 1300 eurų.

Tarp parduodamų – ir du 7 serijos BMW. Vienas, pagamintas 1998 m., yra nuvažiavęs 293 tūkst. km, bei tebeturi galiojančią techninę apžiūrą. Bene labiausiai automobilininkus žavėti turėtų šios transporto priemonės variklis – 4,4 l darbinio tūrio 210 kW galios. Už juodos spalvos kadaise prabangiu laikytą modelį bus prašoma mažiausiai 1900 eurų.

Antrasis 7 serijos BMW – kiek „šviežesnis“. 2001 m. laidos automobilis turi 4 l darbinio tūrio dyzelinį 180 kW galios variklį. Modelis nuriedėjęs sąlyginai nedaug – 174 tūkst. kilometrų, o pradinė jo kaina aukcione sieks 2900 eurų.

Paskutiniai trys, kuriems bus ieškoma naujų savininkų aukcione, yra 5 serijos 2003 m. laidos BMW. Juodos spalvos automobiliai turi 2,2 l darbinio tūrio benzininius 125 kW variklius, taip pat – tebegaliojančias technines apžiūras. Visų trijų BMW modelių pradinė kaina aukcione – 2940 eurų.

Skelbiama, kad Seimo kanceliarijos išparduodamų automobilių aukcionas bus rengiamas rugpjūčio 28 d.

Kai kurie – net kaip investicija

Matas Buzelis, transporto skelbimų portalo autoplius.lt komanunikacijos vadovas, DELFI komentavo, kad visų Seimo kanceliarijos parduodamų automobilių startinės kainos turėtų sudaryti gerą pagrindą aukcionui įvykti. Visų parduodamų automobilių rinkos kainos Lietuvoje – aukštesnės. Skirtumas tarp startinių ir rinkos kainų siekia nuo kelių šimtų eurų iki 3000 eurų.

Matas Buzelis

Patys nevertingiausi aukcione parduodami modeliai – 1998 metų „Volkswagen Passat“ su benzininiais 1,8 litro varikliais. Tai dažnas automobilis Lietuvoje, o su tokia didele rida (tarp 300-400 tūkst. km) jie visiškai nevertinami naudotų automobilių rinkoje.

ModelisMetaiVariklisMin. kainaMaks. kainaVid. kainaAukc. kaina
VW Passat19981,8 benz.4501500818595-630
VW Transporter19951,8 benz.1650210016501300
BMW 74019984,4 benz.2350850049911900
BMW 74020014,0 dyz.2600465034502900
BMW 520i20032,2 benz.2100515037362940

Pasak jo, tikėtina, kad brangiausiai bus parduotas 1998 metų BMW 740 su 4,4 litro benzininiu varikliu. Šie modeliai vertinami BMW markės gerbėjų dėl aukštos surinkimo kokybės, galingų motorų ir gerų komforto savybių.

„Naudotų automobilių rinkoje parduodami dvidešimties metų senumo BMW 740 dažniausiai turi miglotą istoriją, todėl įvertinus faktą, kad Seimo parduodami automobiliai buvo tinkamai prižiūrimi, laiku aptarnauti ir turintys pilną, ir svarbiausia, nesuklastotą istoriją, tokio automobilio reali vertė gali siekti ir 8 tūkst. eurų“, – teigė M. Buzelis.

Žinoma, akcentavo ekspertas, tik tuo atveju, jeigu estetinė būklė nepriekaištinga.

Taip pat, anot žinovo, reikėtų įvertinti ir tai, kad automobilius parduoda ne verslas ir ne privatūs asmenys, o Seimo kanceliarija. Yra tikimybė, kad tokį įrašą istorijoje turintys retesni automobiliai (kaip benzininis BMW 740) ateityje vien dėl šio fakto išlaikys savo vertę ar netgi pabrangs – tai gali tapti savotiška investicija.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (53)