Pasirodo, L. Hamiltonas apie automobilius ir vairavimą galvoja visur ir visada. Anot „Formulės 1“ sensacijos, jis stengiasi, kad jo turimų „Ferrari“ sportinių hibridų „LaFerrari“ (taip, jis turi netgi du – raudoną „LaFerrari“ kupė ir baltą „Aperta) rida nebūtų per didelė. Tiesą sakant, Los Andžele jis naudojasi automobilių parvilkimo paslauga: nusprendęs, kad nuvažiavo pakankamai, tiesiog išsikviečia specialų transportą.

„Pajutęs, kad šiai dienai jau pakaks, kad savo džiaugsmo kilometrų kvotą jau išnaudojau, tiesiog jiems pasiskambinu, ir jie atvyksta manęs pasiimti“, – sako L. Hamiltonas.

Ferrari LaFerrari

Tai tik vienas iš daugybės kaip reikiant stebinančių faktų apie L. Hamiltoną iš jo interviu „The Times“, kurį jis davė liepą. Žurnalistams lenktynininkas išsamiai papasakojo apie turimą automobilių kolekciją ir vairavimo įpročius. Ar esate pasiruošę dar vienam netikėtumui? Važiuojam: L. Hamiltonas negali pakęsti, kaip važiuoja jo mechaninę pavarų dėžę turinti „Pagani Zonda“.

„Negaliu pakęsti, kai tenka vairuoti „Zonda“! Taip, ji riaumoja kaip niekas kitas, bet ją valdyti – tikras galvos skausmas. Rinkausi mechaninę pavarų dėžę, nes nepatiko „Tiptronic“ versija. „Pagani“ pateiktas „Tiptronic“ variantas buvo blogesnis nei mano turėtas „Smart Roadster“.

Ir dar vienas automobilis, kurio L. Hamiltonas negali pakęsti: tai 1967 metų „Shelby GT500 Mustang“, kurį jis įsigijo pažiūrėjęs filmą „Bullitt“. „Nuostabaus grožio, tačiau tikras šlamštas. „Ford“ puikiai padirbėjo su dažais, tačiau likęs automobilis tikrai niekam tikęs, tad niekada jo nevairuoju“, – „The Times“ kalbėjo L. Hamiltonas.

Ir tikrai nėra taip, kad jis turėtų nusiskundimų dėl visų „Shelby“ automobilių. Lenktynininko kolekcijoje ne vienas, o du „Shelby Cobra 427“ automobiliai: 66, kuris, anot paties Carrollio Shelby‘io „geriausias, kiek jam teko matyti“, ir 67, kuriuo jis visai mielai važinėjasi.

Pagani Zonda

Panašu, kad pirkti ne po vieną konkretaus automobilio egzempliorių – savotiškas L. Hamiltono įprotis. Be mūsų jau aprašytųjų dviejų „Cobra“ ir „LaFerrari“, jis neseniai įsigijo ir porą ribotos gamybos „Ferrari 599“: 599 GTO ir dar retesnę „599 SA Aperta“. 599 GTO jis netrukus pardavė, tačiau „SA Aperta“ visgi nusprendė pasilikti.

„Taip jau susiklosto, kad turiu po du to paties modelio automobilius, nes kai jie pristato ribotą tiražą, tiesiog privalau jį turėti“, – per interviu atskleidė L. Hamiltonas.

Pasirodo, lenktynininkas mano, kad jo kolekcija, kurią „sudaro apie 15 automobilių“, skirta ne transportavimui ar pramogai, o yra puiki investicija – būdas apsaugoti asmeninį turtą, siekiantį apie 200 mln. dolerių.

„Labai daug sportininkų (sportininkės šiuo klausimu elgiasi išmintingiau) neapdairiai iššvaistė savo pinigus. Aš tai labai suprantu. Apie vyną neišmanau nieko. Nieko neišmanau apie meną. Automobiliai – štai mano dalykas. Šiuo klausimu esu labai smulkmeniškas“, – šypsosi L. Hamiltonas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)