Autobusais keliones atidėjau iki rudens... Ten apskritai kūno temperatūros šiluma. Lauke beveik 32 laipsniai – autobuse nr. 3 buvo 36 laipsniai. Ne tik neveikia kondicionierius, bet dar turbūt šildo juos vasarą, jei kam per šalta būtų.

Dar pravažiavau senesniu troleibusu nr. 1 su atvertais langais. Buvo šiek tiek geriau – 32,6. Kartais per langus pereina skersvejis. Bet baisu, kad neperpustų, nes tai prakaituoji, tai vėjas vėdina. Natūralus kondicionierius – atidarytas langas.

Paskutinė kelionė 53 mikroautobusu – 30,7 laipsnių. Nėra labai daug, bet vėsiau nei lauke, jaučiau, jog kondicionierius kažką pučia.

Suprantu, kad vasara netipiška. Bet norisi, kad viešajam transporte nebūtų karščiau nei lauke.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Norite paprieštarauti autoriui? Arba išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt.

Paprašėme šią situaciją Kauno viešajame transporte, kai vyrauja karščiai, pakomentuoti „Kauno autobusų“ ir „Kautros“ atstovų.

„Kauno autobusai“ turi beveik 400 transporto priemonių, kuriomis vežami keleiviai Kauno mieste. Deja, tik 120 autobusų ir 7 troleibusai turi oro kondicionierius. Tačiau net kondicionuojamose transporto priemonėse, kurios maršrute kas dvi minutės varsto visas duris, tokiomis oro sąlygomis sudėtinga užtikrinti komfortišką temperatūrą.

Visi be išimties, 1149 bendrovės darbuotojai norėtų teikti paslaugas naujesniais ir vasara vėdinamais, žiemą šildomais autobusais ir troleibusais. Visi be išimties nori matyti patenkintus ir dėkingus klientus. Mūsų vairuotojai džiaugtųsi, jei nereikėtų 9 valandas per dieną kęsti alinančio karščio. Deja, bendrovė neturi galimybės iš karto įsigyti 270 transporto priemonių.

Visos naujos transporto priemonės, kurias bendrovė perka, turi turėti kondicionierius. Šiuo metu vyksta 85 naujų troleibusų ir 50 naujų autobusų pirkimas ir kitais metais viešojo transporto paslaugų kokybė mieste ženkliai gerės.

Norime atsiprašyti klientų, kad negalime teikti komfortiškesnių paslaugų šią vasarą. Jei keleiviai turi galimybę, rekomenduojame keliauti transportu ryte ar vakare, kai saulės kaitra mažesnė. Taip pat pasirūpinti vėsiu vandeniu.“ – komentavo atstovai.

„Kautros“ marketingo grupės vadovas Mindaugas Sakalauskas teigė, kad tikėjosi jų transporto priemonėse dar geresnių rezultatų

„Galvojau, kad rezultatai maršrutiniuose taksi bus dar geresni. Nes pats dažnai keliauju į darbą maršrutiniais taksi, juose veikia kondicionieriai, galima keliauti civilizuotai ir komfortabiliai.

Vasaros metu savo autobusuose bei stotyje rengiame ir vandens dalinimo akcijas. Viskas tam, kad kelionė maršrutiniais taksi ir autobusais būtų patogi ir patraukli“, – DELFI tvirtino jis.