Ši suma net 6 proc. didesnė nei vertė produkcijos, sunaikintos ankstesniais fiskaliniais metais.

Tokie mados gigantai kaip „Burberry“ savo gaminius naikina, norėdami apsidrausti, kad jų niekas nepavogtų ar neparduotų pigiau, nei jie norėtų.

„Burberry“ teigia, kad, deginant produktus, pasirūpinta, kad nebūtų pakenkta aplinkai.

Bendrovės atstovai teigia, kad 2017 metai verslui buvo gana neįprasti, nes, pasirašius naują sutartį su amerikiečių bendrove „Coty“, teko sunaikinti didžiulį kiekį kvepalų.

„Coty“ įsipareigojo gaminti naują produkciją, tad „Burberry“ teko atsikratyti 10 mln. svarų vertės senų gaminių, kurių didžiąją dalį sudarė kvepalai.

„Burberry“ inicijavo procesų, padedančių užtikrinti, kad pagaminama vis mažiau perteklinių gaminių. Tais atvejais, kai tenka produkciją naikinti, tai daroma saugant aplinką“, – tvirtina „Burberry“ atstovai.

Pastaruosius kelerius metus bendrovė „Burberry“ labai sunkiai dirbo, bandydama susigrąžinti prekės ženklo išskirtinumą, kuris labai nukentėjo nuo klastotojų“, – pabrėžia Mančesterio universiteto mados verslo dėstytoja Maria Malone. Ji teigia, kad perteklinės produkcijos naikinimas – įprasta mados pasaulio praktika.

„Priežastis labai paprasta – tiesiog norima užsitikrinti, kad rinkos neužplūstų gaminiai su nuolaida. Jie nenori, kad „Burberry“ produktai atsidurtų kiekvieno rankose – nuolaidos tiesiog nuvertintų patį prekės ženklą“, – paaiškina ekspertė.

Mados ekspertas ir akademikas Timas Jacksonas sako, jog tokie prabangos prekių gamintojai kaip „Burberry“ šiuo metu susiduria su rimtu paradoksu: patiria spaudimą augti, tokių būdu silpnindami savo prekės ženklą ir prigamindami per daug produkcijos.

„Nėra būdo, kaip išspręsti šią problemą“, – sako T. Jacksonas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (100)