Sekmadienio popietę DELFI redakciją pasiekė skaitytojo laiškas:

„Small Planet“ vėl neišskrido, jau virš valandos visi sėdi lėktuve į Heraklioną (skrydžio numeris S5 3325). Šį kartą oficiali versija, kad antrasis pilotas pasijuto blogai.“

Skrydis į Kretą, Heraklioną, iš Vilniaus oro uosto turėjo pakilti 13.25 val., tačiau, anot skaitytojo, 14.30 val. jis dar nebuvo pakilęs.

Paprašytas pakomentuoti situaciją, oro linijų „Small Planet Airlines“ rinkodaros vadovas Simonas Bartkus patvirtino, kad skrydis išties vėluoja.

„Sulaipinus keleivius į lėktuvą, vienas iš įgulos narių – antrasis pilotas – pasijuto blogai. Dėl to buvo iškviestas kitas antrasis pilotas“, – situaciją paaiškino S. Bartkus.

Pasak pašnekovo, apie 14.55 val. (praėjus pusantros valandos po suplanuoto pakilimo laiko) lėktuvas pakilo.

Tai - ne vienintelis šios oro bendrovės vėluojantis skrydis pastaruoju metu

Penktadienį DELFI rašė apie į Bulgariją rytą turėjusius skristi poilsiautojus, kurie taip ir neišskrido iki popietės.

Oro uoste skrydžio laukę keleiviai pasakojo, kad 7.30 val. turėjęs išvykti lėktuvas buvo atidėtas iki vakaro – 20.35 val.

„Oro uoste pilna šeimų, keliaujančių su mažamečiais vaikais pailsėti, o vežėjui ir kelionių organizatoriams „nusispjauti“. Jokių pokyčių po publikacijų žiniasklaidoje ir po pokalbių su Turizmo departamentu. Gaila, kad šios įmonės nekreipia dėmesio, ir gadina klientams atostogas“, – piktinosi vilnietis Vaidotas Barzdėnas.

Tuomet oro linijų rinkodaros vadovas aiškino, esą skrydis vėlavo dėl lėktuvo gedimo.

„Kai viename iš lėktuvų ryte buvo pastebėtas gedimas, tai mes paėmėme pakaitinį orlaivį, kurį siunčiame tiesiai į Burgasą, kuris vykdys tolimesnes rotacijas.

Kadangi pačioje pradžioje iki galo nebuvo aišku, kiek tiksliai truks vėlavimas, tai rytinį reisą Vilnius – Burgasas atidėjome iki vakaro. Keleivius nuvežėme į viešbutį ir užsakėme maitinimą“, – komentavo vadovas ir pridūrė, kad numatytas skrydis į Bulgariją vyks vakare 20:35 val.

S. Bartkus neneigė, kad šiemet keliautojams, kurie renkasi „Small Planet Airlines“ skrydžius, tenka dažniau patirti, ką reiškia jų vėlavimas. Paklaustas, kodėl taip yra, direktorius sakė:

„Pagrindinis mūsų atsakymas yra tas, kad intensyvumas šią vasarą daug didesnis nei buvo ankstesniais laikais. Kai matuojame, tarkime, tą patį orlaivių gedimų kiekį, tai jis mažesnis nei buvo praėjusiais metais.

Kadangi visa programa, visų skrydžių intensyvumas visose rinkose yra gerokai didesnis, tai turbūt kiekvienas kažkoks sutrikimas, kuris nutinka ar dėl gedimo, ar dėl kokios kitos priežasties jis būna ilgesnis šią vasarą.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (72)