VVTAT nustatė, kad MB „Skruzdėliuko kelionės“, vykdydama komercinę veiklą interneto tinklalapiuose www.ryanairbilietai.com, www.wizzairbilietai.lt bei www.norwegianas.lt, naudojo į oficialių oro vežėjų „Ryanair“, „Wizzair“ bei „Norwegian“ interneto tinklapius panašų dizainą, pavadinimus bei oro vežėjams būdingas spalvas. Taip MB „Skruzdėliuko kelionės“ interneto tinklalapiuose apsilankę vartotojai tikėjosi, kad lankosi oficialių oro vežėjų interneto tinklalapiuose, o pirkdami bilietus - juos perka ne iš tarpininko, bet iš oficialaus oro vežėjo.

Tyrimo metu VVTAT komisija nustatė, kad tam tikruose „Skruzdėliuko kelionėms“ priklausančiuose interneto tinklalapiuose skelbiama skrydžio bilieto kaina rezervacijos pabaigoje padidėdavo, t. y. pasipildydavo administravimo bei transakcijos mokesčiais, kurie bilieto pirkimo pradiniame etape nurodomi nebuvo. Tokiu būdu bendrovė taikė rinkodaros modelį, kai vartotojams buvo pateikiamas mažos kainos pranašumas, siekiant paskatinti priimti tokį sprendimą, kurio kitomis aplinkybėmis, žinodami, kad prie pradinės bilieto kainos prisidės papildomi mokesčiai, vartotojai nebūtų priėmę.