„Pirmąjį riešutų pakelį suvartojome, antrąjį jau norėjome atidaryti, bet pastebėjome gyvūną, todėl prekės pakelio taip ir nepažeidėme. Grįžome ir pranešėme apie radinį parduotuvės vadovui. Iš karto manęs paklausė, ar gyvūnėlis. Likau be žado, tarsi tai būtų normalus reiškinys“, – DELFI pasakojo moteris.

Jos teigimu, tokia darbuotojų reakcija labai nemaloniai nustebino. „Pasiūlė grąžinti prekę ir atiduoti sumokėtus pinigus. O „atsiprašau“? „Apgailestaujame, kad teko patirti nemalonumų“? Juk valgėme iš tos pačios riešutų partijos visa šeima, o pelės, kaip žinoma, yra ligų nešiotojos! Pasiūlė grąžinti 5 Eur!”, – toliau piktinosi pirkėja.

DELFI susisiekė su „Lidl“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento atstove Valerija Lebedeva, kuri sakė, kad nuoširdžiai apgailestauja dėl tokios klientės patirties.

„Iš klaidų siekiame pasimokyti, tad skirsime dar daugiau dėmesio aptarnavimo kultūrai. Skundo dėl riešutų pakelyje rasto svetimkūnio sulaukėme pirmą kartą, anksčiau dėl šio produkto nebuvome gavę jokių nusiskundimų. Nedelsdami ėmėmės papildomų kokybės užtikrinimo procedūrų. Patikrinus riešutų partiją parduotuvėje, kurioje buvo įsigyta ši prekė, nuokrypių nenustatyta“, – tvirtino ji ir nurodė, kad kreipėsi į tiekėją, kad būtų atliktas vidinis tyrimas.

V. Lebedevos teigimu, daroma viskas, kad nemaloni situacija daugiau nebepasikartotų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (75)