aA
Įsivaizduokite, kad esate taip arti Beyonce, jog galite ją paliesti. Be to, jums už tai moka atlyginimą. Štai tokiu darbu gali pasigirti Francesca Tolot.
Beyonce
© Scanpix

Grožio pramonės veteranė F. Tolot yra įžymybių makiažo meistrė, taip pat kurianti makiažus žurnalų viršeliams, filmams ir podiumui. Jos darbus galėjote išvysti ant žurnalo „Vogue“ viršelio, filme „Atominė blondinė“ („Atomic Blonde“) ir ant Beyonce veido tokiuose vaizdo klipuose kaip „Crazy in Love“ ir „Partition“, o visai neseniai – turo „On The Run II“ metu.

„Prisidėjau prie kiekvieno vaizdo klipo, pasirodžiusio po jos debiutinio solinio albumo“, – sako jau 15 metų su žvaigžde dirbanti vizažistė.

Savaime suprantama, kad būtent ji yra atsakinga už Beyonce makiažą vaizdo klipuose ir atvirose bendrų jos pasirodymų su vyru Jay-Z turo nuotraukose.

F. Tolot atskleidžia, ką iš tiesų reiškia būti įžymybės vizažiste.

– Visi žinome, kad Beyonce žodis būna paskutinis. Kokių nurodymų sulaukėte dirbama su ja „On The Run II“ turo metu?

– Nurodymai buvo gan laisvi – ji išties manimi pasitiki. Mus su Beyonce sieja tarpusavio ryšys, mes mąstome panašiai. Ji niekuomet nepateikia griežtų nurodymų, veikiau išreiškia savo pojūčius ir tai, ką nori perteikti savo išvaizda, kokia bus jos žinutė.

O toliau prasideda bendradarbiavimas, kurio rezultatas – šukuosena ir makiažas. Man labai pasisekė, kad tarp mūsų egzistuoja toks ryšys – niekuomet neprireikia ilgų šnekų ar semtis įkvėpimo iš nuotraukų internete.

– Tad judvi drauge žvalgotės nuotraukų įkvėpimui „Pinterest“ ar „Instagram“?

– Ne, mes tiesiog bendraujame. Užtenka iš tiesų labai mažai žodžių ir nuotraukų, kad suprastume viena kitą.

– Kas pasitarnavo jūsų įkvėpimui dirbant turo „On The Run II“ metu?

– Mes buvome Jamaikoje – visi tos salos skoniai, kvapai, jos muzika ir dvasia buvo įkvėpimas mano darbams. Pridėjau šiek tiek vintažo potėpių, bet dariau tą šiuolaikiškai.

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on Mar 12, 2018 at 6:55am PDT

– Ar Beyonce buvo savo galvoje susidėliojusi konkretų vaizdą?

– Svarbiausias jos reikalavimas – atrodyti labai natūraliai, būti savimi. Ji norėjo kuo paprastesnio makiažo ir šukuosenos. Ji puikiai jaučiasi tiesiog būdama savimi. Beyonce yra viena tų žmonių, kurie gali fotografuotis būdami visiškai be makiažo.

– Ar jai patiko jūsų sukurtas rezultatas?

– Kažką panašaus kūriau „If I Were A Boy“ vaizdo klipui. Metams bėgant, Beyonce vis labiau pamėgo natūralų makiažą, išskyrus tuos atvejus, kai jai reikia persikūnyti į kažką kitą. „Crazy in Love“ vaizdo klipe yra scena, kurioje berankovius marškinėlius ir džinsinius šortus vilkinti Beyonce eina gatve. Jos makiažas ten yra labai kuklus. Žinoma, kitose scenose jis yra ryškus ir prabangus.

– Ar paplūdimio ir miegamojo kadruose makiažas buvo naudotas ir kūnui?

– Ne, jai to neprireikė. Kad išgaučiau žvilgesį, kurį matote nuotraukose, naudojau gudrybę - kūdikiams skirtą aliejų. Jos oda puiki. Nors ji daug repetavo ir nuo šokio ant kūno atsirado mėlynių, makiažo kūnui neprireikė. Didžiausias iššūkis buvo apsaugoti kūną nuo smėlio, bet ne, makiažo nereikėjo.

– Ar jūs rūpinotės ir Jay-Z grimu?

– Jam makiažo nereikia. Kai kurie vyrai nori pasigražinti ir renkasi makiažą, tačiau jis – ne. Jis naudoja tik akių lašus, o jei prakaituoja, nusausinu jo odą.

– Jei Beyonce nedarydavote makiažo, ką tuomet naudodavote?

– Naudodavau drėkinamąją priemonę, gal šiek tiek lūpų dažų, ir daugiau nieko. Tokio vaizdo reikėjo kai kuriai „On The Run II“ turo vaizdinei medžiagai. Kitur ji buvo ryški. Darbas su Beyonce tuo ir žavi: ji gali atrodyti ir akinamai prabangiai, ir visiškai natūraliai.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.