Manau, vaisius ir daržoves reikėtų perrinkti kaip kitame prekybos centre kas valandą, o ne atvežti į salę ir palikti be priežiūros tiek, kad produktai visiškai sugenda...

Komentuoja „Lidl Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovė Valerija Lebedeva

Dėkojame skaitytojui už pastabą ir atsiprašome dėl šio nemalonaus įspūdžio! Išnagrinėję situaciją, skubame informuoti, jog šiuo atveju bus nutikusi apmaudi klaida – už šių prekių šviežumą atsakingas tuo metu dirbusios pamainos darbuotojas prekybos salėje paliko dėžutę, skirtą sudėti perrenkant aptiktus sugedusius vaisius.

Daržovių ir vaisių kokybės užtikrinimas yra nuolatinis mūsų rūpestis, o jos kontrolė vykdoma visais logistikos etapais, taip pat – ir prekybos vietose. Mūsų parduotuvėse vaisių ir daržovių skyrių prižiūri kolegos, kuriuos vadiname šviežumo koordinatoriais. Jų pareiga – kas valandą perrinkti bei prireikus papildyti „Lidl“ turgelio asortimentą.

Mums labai apmaudu, kad pirkėjui teko išvysti nepatrauklų vaizdą, tad dar kartą apgailestaujame dėl šios klaidos ir skirsime dar daugiau dėmesio šviežumo užtikrinimui.

Pastebėjote nekokybiškų maisto produktų ir norite pasidalinti? Siųskite el. p. pilieciai@delfi.lt su prierašu „Nekokybiškos prekės“.