„Oro navigacijos“ teigimu, papildomą skrydžių valdymo sektorių buvo nuspręsta įdiegti augant tranzitu Lietuvą kertančių orlaivių skaičiui bei artėjant prie maksimaliai galimos oro erdvės pralaidumo ribos.

„Viršutinė Lietuvos oro erdvė, siekianti nuo 10 iki 20 kilometrų, buvo padalyta į du sektorius. Tai leido padidinti viršutinės Lietuvos oro erdvės pralaidumą dvigubai - iki 90 orlaivių per valandą ir išvengti galimų lėktuvų užlaikymų“, - sako bendrovė.

Nuo penktadienio vienu metu skrydžių vadovai galės naudoti iki 4 skrydžių valdymo sektorių, kurių kiekvieno maksimalus pralaidumas yra 40-50 orlaivių per valandą. Anot įmonės, taip Lietuvos oro erdvėje skrendančios aviakompanijos išvengs papildomų laiko ir kaštų sąnaudų, o keleiviai savo kelionės tikslą pasieks laiku.

Iki šiol valdoma Lietuvos oro erdvė, kurioje skrydžiai vyksta didesniame nei 3 kilometrų aukštyje, buvo padalyta į tris sektorius - nuo 3 iki 7 kilometrų, nuo 7 iki 10 kilometrų bei nuo 10 iki 20 kilometrų. Kiekvieną sektorių prižiūrėdavo skirtingi skrydžių vadovai bei jų padėjėjai.

„Oro navigacija“ nurodo, kad šių metų gegužę buvo aptarnautas rekordinis skaičius tranzitu skrendančių orlaivių - gegužės 26 dieną aptarnauti 720 pro Lietuvą tranzitu praskridusių lėktuvų. Pernai tą pačią dieną aptarnauti 505 virš Lietuvos tranzitu praskridę orlaiviai - tranzitinių skrydžių skaičiaus augimas siekė 42 proc. Numatoma, kad birželį per dieną aptarnautų skrydžių skaičius bus dar didesnis ir gerokai viršys praėjusių metų birželio rezultatus.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)