„Klientų nuomonės ir lūkesčių tyrimai rodo, kad jie nori gauti šiandienos poreikius atitinkančias ir kokybiškas paslaugas, būti patogiai ir paslaugiai aptarnaujami. Dėkojame gyventojams už kantrybę, kol paštas buvo atnaujinamas“, – teigė Lietuvos pašto Tinklo direktorės pareigas laikinai einanti Deimantė Bareikienė.

Vilniaus 3-iasis paštas nuo birželio 21 d. gyventojus pasitinka adresu Priegliaus g. 1, prekybos centre „Pupa“.

Naujajame klientų aptarnavimo padalinyje įdiegta klientų srauto valdymo sistema ir siuntų laikymo ir išdavimo įranga. Taip pat pašte veikia savitarnos erdvė, kurioje klientai gali patys pasirinkti siuntų pakavimo priemonių.

Modernizuotame Vilniaus 3-iajame pašte gyventojai galės pasinaudoti tiek pašto, tiek finansinėmis paslaugomis: siųsti ir atsiimti pašto siuntas, užsiprenumeruoti spaudos leidinių, susimokėti mokesčius, išsiųsti ir atsiimti pinigų perlaidas, gauti kreditą ir ne tik.

Lietuvos paštas pagal naują koncepciją modernizavo penkis sostinės paštus, modernūs Lietuvos pašto klientų aptarnavimo centrai įrengti ir Akademijoje (Kauno r.), Šeduvoje (Radviliškio r.), Linkuvoje (Pakruojo raj.).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)