Taip, Vindzorai turi savo nuosavą traukinį. Tiesa, jis nėra dažnai naudojamas: iš tikrųjų Meghan Markle tapo pirmąja jaunesnės kartos atstove, kuri važiavo traukiniu į oficialią išvyką (nei princas Williamas, nei Kate Middleton ar princas Harry dar nėra juo važiavę), rašo „People“. Vieninteliai monarchijos atstovai, kuriems leidžiama naudotis traukiniu, yra karalienė Elžbieta II, princas Philipas, princas Charlesas ir Kornvalio kunigaikštienė Camilla.

Tačiau kaip atrodo šie rūmai ant ratų?

Pirmasis karališkasis traukinys buvo įrengtas karalienei Viktorijai XIX amžiuje. Šiandien karališkasis traukinys turi devynis vagonus, iš kurių septyni yra naudojami nuolat. Asmeninis karalienės vagonas yra 22,5 m ilgo. Jame įrengta svetainė, miegamasis ir vonios kambarys.

Kaip atrodo vagonas, kuriame karalienė pietauja, galite pamatyti čia. Darbo kambaryje Elizabeth II kartais prisėda prie rašomojo stalo. Šio vagono nuotrauką rasite čia.

Svetainėje stovi sofa su aksominėmis pagalvėlėmis, valgymui skirtas stalas ir nedidelis darbo stalas, prie kurio karalienė gali atlikti kai kuriuos darbus. Miegamąjį puošia šviesios pastelinės spalvos. Jame stovi vienvietė lova.

Karalienės svetainę traukinyje galite pamatyti čia.

Traukinio palydovai daro visą, ką gali, kad prisitaikytų prie karalienės rutinos. „Jie užtikrina, kad iš karto po 7 val. 30 min. vagonai nevažiuotų per jokius nelygumus – tai galėtų taškyti vandenį, kai karalienė maudosi. Traukinio greitis bet kokiais maršrutais visuomet būna mažesnis už normalų“, - pažymi „The Daily Mail“.

Traukinio interjero nuotraukose matyti patogiai ir funkcionaliai įrengtos erdvės. Tačiau karalienės Viktorijos ir karaliaus Eduardo VII laikais traukinys atrodė kur kas prabangiau. Archyvinėse nuotraukose matyti ištaigingas salonas, dekoruotas mėlynu aksomu ir pagalvėlėmis su kutais, taip pat ekstravagantiški rūkomieji su cigarais ir brendžiu.

Teigiama, kad dėl patogių erdvių karalienė Elžbieta itin mėgsta keliauti po Angliją karališkuoju traukiniu. Tačiau netgi ji negali to daryti pernelyg dažnai, nes tokios kelionės atsieina be proto brangiai: 2016 metais vos 15 išvykų šiuo traukiniu kainavo daugiau kaip 1 mln. dolerių, skelbė „The Telegraph“.

Tačiau, kaip rodo dabartis, su karališka emblema pasirodęs traukinys vis dar turi monarchiško žavesio.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (32)