„Europos, Artimųjų Rytų ir Afrikos regione planuojame iki 2021 metų atsisakyti dyzelinių variklių visuose keleiviniuose automobiliuose, – susitikime su investuotojais ir analitikais sakė S. Marchionne. – Nepaisant to, mes toliau siūlysime dyzelinių automobilių technologijas visų prekės ženklų lengvuosiuose komerciniuose automobiliuose.“

„Jeep“ prekės ženklo generalinis direktorius Michaelas Manley ir „Maserati“ vadovas Timothy Kunikis pažymėjo, kad jų vadovaujami padaliniai laipsniškai atsisakys dyzelinių variklių ir juos pakeis elektra varomomis alternatyvomis.

Tarptautinės energetikos agentūros (TEA) duomenimis, elektromobilių pardavimai visame pasaulyje 2017-aisiais pakilo 54 proc. Nors šių transporto priemonių rinkos dalis šiuo metu vis dar yra gana maža, politikos pokyčiai Europos Sąjungoje (ES) ir kitur reiškia, kad perėjimas nuo dyzelinių automobilių prie elektromobilių artimiausiu metu ims gerokai spartėti.

Pavyzdžiui, hibridinių automobilių sektoriaus pionieriumi laikomas japonų koncernas „Toyota“ dyzeliniu kuru varomų automobilių modelių žada atsisakyti jau iki šių metų pabaigos. Apie panašius planus anksčiau skelbė ir „Nissan“.

„Jeep“ šiemet tikisi parduoti 1,9 mln. automobilių – kur kas daugiau nei pernai, kai pardavimai siekė 1,4 mln. vienetų.

Savo ruožtu „Maserati“ žada nuo 2017 iki 2022 metų metines gamybos apimtis padidinti dukart – iki 100 tūkst. vienetų.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (94)