Įmonė patvirtino, kad turi problemų ir tiria jų priežastis.

Sutrikimų mastai kol kas nėra nustatyti. „Visa“ naudotojai Europoje socialiniuose tinkluose skundžiasi, kad negali atsiskaityti už prekes bei paslaugas.

Pareiškime „Visa“ atstovai teigia: „Šiuo metu susiduriame su sistemos problemomis. Užkirstas kelias daliai atsiskaitymų Europoje. Šiuo metu tiriame incidento priežastys ir bandome kuo greičiau išspręsti situaciją“.

Sutrikimai palietė tik dalį kortelių naudotojų. Bankininkai ragina atsiskaitinėti grynaisiais, kurių išdavimas iš bankomatų, panašu, nesutriko.

23.59 val. „Visa“ pranešė, kad situacija normalizavosi. Sutrikimų priežastimi įmonė laiko ne sąmoningą veiklą prieš įmonę, o sistemos gedimą. Taip pat pranešama, kad „Visa“ klientai jau gali naudotis kortelėmis ir veikla atstatyta iki „normalaus“ lygio.

Vėlų penktadienio vakarą bendrovė atsiprašė dėl gedimų sistemoje ir pranešė, kad dabar „Visa“ veikia beveik įprastu lygiu.

Su redakcija anksčiau susisiekęs DELFI skaitytojas Rimantas pranešė, kad turėjo problemų atsiskaitydamas už prekes viename sostinės prekybos centrų.

„Atsiskaitymas pavyko tik iš ketvirto karto. Pirmus tris kartus transakcija buvo atmesta“, – teigė Rimantas.

Su redakcija taip pat susisiekęs skaitytojas Ramūnas teigė, kad atmetant kortelę sistema vis tiek nuskaitė pinigus, tačiau mokėjimo terminalas neužfiksavo. Pakartojęs procedūrą su kita kortele, skaitytojas pastebėjo, kad pinigai už tuos pačius pirkinius nuskaityti du kartus. Ramūnas teigia apsipirkinėjęs Kaune.

Kiek vėliau socialiniame tinkle „Twitter“ bankas pranešė, kad „periodiškai dar kyla problemų, tačiau paslaugų (teikimas) pamažu atsigauna“.

Mokėjimų apdorojimo kompanija „Paymentsense“ penktadienio popietę nurodė, kad po tam tikrą laiką trukusių sutrikimų operacijos vėl vykdomos, tačiau „yra šiokių tokių pertrūkių“.

„Visa“ paslaugomis Jungtinėje Karalystėje ir Airijoje, anot įmonės portalo, naudojasi maždaug 60 tūkstančių įvairių verslų. Juos šie sutrikimai paliečia skaudžiausiai, nes dėl sutrikusių atsiskaitymų įmanoma atsiskaityti tik grynaisiais.

„Luminor“: sutriko „Visa“ kortelių atsiskaitymai

Penktadienio vakarą pranešimą apie susidariusią padėtį išplatino Lietuvoje veikiantis „Luminor“ bankas.

„„Visa“ kortelių operacijų trukdžiai Europoje sutrikdė ir Lietuvoje bei Latvijoje „Luminor“ išduotų „Visa“ kortelių atsiskaitymus. Trukdžių atsiskaitant „Visa“ kortele gali būti ir Lietuvoje, ir užsienyje, o taip pat atsiskaitant kortele interneto parduotuvėse.

Klientams gryninant lėšas „Luminor“ ir SEB bankomatuose trikdžių nėra, tačiau gali neveikti gryninimo operacijos kitų bankų bankomatuose. Mes bendradarbiaujame su „Visa“ ir partneriais dėl problemos sprendimo, nuolat informuosime apie situaciją ir sprendimus “, – teigiama pranešime spaudai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (174)