Iš pradžių draudimai veiks dviejose miesto vietose – 1,6 kilometro ruože Altonos rajono greitkelyje bei 580 metrų ruože Makso-Brauerio-Alės kelyje. Išimtys bus taikomos vietiniams gyventojams bei verslams, taip pat siuntų pristatymo automobiliams, greitosios pagalbos automobiliams, šiukšliavežiams, taksi. Labai ribotas draudimo pobūdis sukėlė tokių aplinkosaugos grupių, kaip „Greenpeace“, kritiką.

Pastarosiomis savaitėmis Altonos rajono greitkelyje buvo pastatyti ženklai, žymintys apribojimus.

Bus draudžiami automobiliai, neatitinkantys „Euro 6“ emisijų standartų.

Mažiau nei trečdalis metų pradžioje mieste įregistruotų dyzelinių automobilių atitiko minėtus standartus, praneša Federalinė autotransporto tarnyba.

Siekiant pagerinti oro kokybę didžiausiuose Vokietijos miestuose, dyzelinės transporto priemonės tapo pagrindiniu taikiniu dėl jų išmetamo azoto oksido.

Dyzelinių automobilių draudimai atidžiai stebimi Vokietijoje, nes jie gali turėti padarinių didžiulei šalies automobilių pramonei, kuri paremta dyzelinu varomomis transporto priemonėmis.

Po ilgai trukusios teisinės kovos miestams buvo uždegta žalia šviesa įvesti draudimus dyzeliniams automobiliams. Vasario pabaigoje Vokietijos aukščiausiasis administracinis teismas nusprendė, kad miestai gali uždrausti senesniems dyzeliniams automobiliams važinėti tam tikruose keliuose. Toks draudimas privertė rimtai sunerimti kai kuriuos vairuotojus, o vyriausybė ieškojo būdų, kaip pagerinti oro kokybę šalies didmiesčiuose netaikant draudimų.

Baiminamasi, kad draudimų zonos gali sutrikdyti miestiečių gyvenimus bei padaryti žalos ekonomikai, taip pat sumažinti senesnių dyzelinių automobilių perpardavimo vertę.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)