Šių metų Lietuvos čempionato ir pirmenybių kalendorius sudėliotas taip, jog sezonas ir prasidės, ir baigsis Pavilkijo autokroso trasoje. Greta Nemuno įsikūrusią trasą drąsiai galima vadinti viena geriausių šalyje. Jos konfigūracija iš lenktynininkų reikalauja didelio meistriškumo, o žiūrovams leidžia užsiimti puikų matomumą garantuojančias pozicijas.

Vienas iš esminių Pavilkijo trasos elementų, į kurį su pagarba žiūri visi dalyviai – po greitos ir tiesios atkarpos laukiantis nusileidimas nuo stataus kalno, kartu atliekant ir kairįjį posūkį. Ši trasos dalis neatleidžia jokių klaidų – ne vienas dalyvis toje vietoje yra sulamdęs savo automobilį į atitvarus, o kai kam varžybos yra pasibaigę ir ant stogo. Drąsiausi vairuotojai nuo kalno žemyn šoka jau pasukę savo automobilį ar bagį į kito, taip pat kairiojo, bet gerokai lėtesnio posūkio trajektoriją.

Trasa driekiasi 850 metrų ilgio distancijoje. Maksimalus jos plotis – 20 metrų. Siauriausioje vietoje – 12 metrų. Starto takelio zonoje – asfaltas. Taigi, kur stebėti autokroso batalijas žiūrovams? Varžybų organizatorius Andrius Remeza tikina, kad praktiškai visose stebėjimo vietose atsiveria beveik maksimalus trasos vaizdas, todėl aistruoliai galės mėgautis varžybomis nekeisdami lokacijos.

„Trasoje vyksta paskutiniai, baigiamieji darbai. Didžiuosius darbus padarėme, tai galime lengviau atsikvėpti. Dokumentai sutvarkyti, trasa paruošta, dar liko starto takelio juostas paryškinti ir bus galima pradėti sezoną. Trasa bus puiki, tikrai ne blogesnė nei būdavo anksčiau. Kol kas ir orų prognozė žada saulėtą dieną. Laistysime trasą, kad nebūtų daug dulkių. Žiūrovams ši trasa labai patogi, nes tiek iš vienos, tiek iš kitos trasos pusės viskas puikiai matosi. Kur bežiūrėsi, tikrai viskas bus kaip ant delno“, – sakė varžybų organizatorius A. Remeza.

Gegužės 20-ą dieną Pavilkijo trasoje pasirodys ne tik Lietuvos autokroso čempionato, bet ir pirmenybių dalyviai, tad autokroso aistruoliai trasoje visą dieną galės stebėti atkaklias kovas dėl pozicijų tarp kelių dešimčių dalyvių. Pasak organizatorių – VšĮ „Norlin“, šiomis varžybomis susidomėjo ir kaimyninių šalių sportininkai, kurie neketina važiuoti visuose etapuose, tačiau gali įnešti gerokai intrigos pirmosiose sezono lenktynėse.

„Dalyviai jau registruojasi, galimybėmis dalyvauti domisi ir keletas svečių iš Latvijos. Beje, bus nauja „Junior 1000“ klasė, skirta jaunimui. Laiko dar yra, tai manome, kad dalyvių tikrai bus nemažai. Ne visi iš anksto registruojasi, kai kurie vietoje registruosis, tai galutinis skaičius paaiškės varžybų rytą. Šiemet gausesnė turėtų būti dvilitrių automobilių klasė. Čia jau yra užsiregistravę 12 dalyvių. Manau, kad jų dar bus tikrai daugiau, tai važiavimai tikrai bus įspūdingi“, – pasakojo A. Remeza.

Varžybos gegužės 20-ą dieną Pavilkijo trasoje prasidės oficialia atidarymo ceremonija ir dalyvių paradu, kuris numatytas 11.30 val., o pirmieji dalyviai važiavimus pradės 12 val. Ištikimiausi autokroso gerbėjai į trasą kviečiami atvykti ir gerokai anksčiau, mat iki tol vyks laisvosios treniruotės bei chronometruojami važiavimai.

Serviso zona ir dalyvių parkas taip pat bus atviras žiūrovams. Čia bus galima iš arti stebėti sportininkų pasiruošimą startui, mechanikų darbą varžybų metu, pabendrauti su dalyviais ir apžiūrėti jų automobilius.

Bilieto kaina žiūrovams – 5 eurai. Tikslią trasos vietą galite rasti paspaudę šią nuorodą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)