Pasiūlymas buvo pateiktas po mėnesius trukusio tyrimo, kuriame FIA pagelbėjo jos technologijų partnerė, mikroprocesorių gamintoja AMD. Sparno koncepcija pavadinta Centrinės linijos žemyn nukreiptą oro srautą generuojančiu sparnu (angl. Centreline Downwash Generating (CDG) wing).

Tikimasi, kad naujos konstrukcijos centras padės „Formulės-1“ bolidams posūkiuose važiuoti vienas už kito gerokai arčiau, nei tai įmanoma dabar, o tai savo ruožtu palengvintų lenkimus. Sparnas iš paskos važiuojančiam bolidui suteiks daugiau prispaudžiamosios galios bei sumažins oro pasipriešinimą.

FIA naujos konstrukcijos sparną kartu su plačiomis galinėmis padangomis bei padangomis be griovelio (angl. slick tyres) ruošiasi padaryti privalomu nuo 2008 metų sezono, tačiau tikisi šiuos pakeitimus įgyvendinti jau nuo 2007-ųjų.

Idėja bus pristatyta „Formulės-1“ komandoms jau šiandien vyksiančio susitikimo metu.

Daugiau informacijos ieškokite www.f-1.lt.