Situacija nėra maloni. Studijuodama buvau tokia kvaila, kad sugebėjau pasinaudoti studijų paskolos galimybe tuometiniame DNB banke. Vadybininkė sakė, kad galite įnešti didesnę paskolos gražinimo sumą ir bankas pats po penkis eurus nusiims kas mėnesį. Kai sąskaitoje neužteks lėšų, praneš man apie tai SMS žinute, tuo numeriu, kuriuo gaunu reklamas. Tada galėsiu padaryti pavedimą vėl, kad DNB bankas galėtų nuskaičiuoti reikiamą pinigų sumą kiekvieną mėnesį.

Deja, reklamos nurodytu telefono numeriu ėjo viena po kitos, o apie tai, kad sąskaitoje trūko pinigų nuskaičiuoti kiekvieną mėnesį po penkis – septynis eurus – žinutės taip ir negavau.

Galiausiai per tolimus gimines sužinojau, kad dabartinis LUMINOR atsiuntė „malonų“ laišką apie susidariusią skolą (kokia skolos suma susidarė laiške nebuvo nurodyta, banko kortelės ir internetinio banko prisijungimo duomenų taip pat neturiu). Tą pačią minutę paskambinau į banką ir sužinojau, kad esu skolinga 40 eurų (dvidešimt paskola ir kortelės aptarnavimas, metinis sąskaitos aptarnavimas, delspinigiai ir pan). Maždaug po pusvalandžio padariau pavedimą ir dar skambinau į banką ar skola padengta. Vadybininkė gana solidžiai pasistengė su manimi nesiterlioti. Telefono ragelyje išgirdau, kad jeigu bus nepadengta kokia nors pinigų suma, gausiu laišką. Paprašiau, kad informuotų mane, jeigu ir atsirastų skola el. paštu ar telefonu (juk jie turi mano visus kontaktus). Žinoma išgirdau, kad ne jų darbas informuoti apie tokius dalykus. Taigi buvau švelniais žodžiais aplinkui per aplinkui pasiųsta toli toli.

Laiškų daugiau negavau. Moku kiekvieną mėnesį. Kaip ir viskas pasibaigė praėjusių metų liepą ir gyvenau toliau ramiai, be rūpesčių. Bent jau taip maniau iki kol nusprendžiau pasiimti savo kitame banke paskolą automobiliui.

Skambutis iš dabartinio banko vadybininkės pribloškė – sako Jūs žinote, kad esate nemoki. Lietuvos banke sužinojau, kad LUMINOR yra uždėjęs kažkokią žymą esą aš esu nemoki. Praėjusią visą savaitę bandžiau susisiekti su LUMINOR ir išsiaiškinti, kodėl ta žyma yra.

Sužinojau, kad nesu skolinga, bet taip ir negavau atsakymo kas bei kada panaikins tą mistinę žymą? Kas ir kada kompensuos patirtus nuostolius dėl sugadintos kredito istorijos?

Deja, taip ir nepasiekiau nei vieno to banko darbuotojo sąžinės ar suinteresuotumo išspręsti susidariusią situaciją.

Prašau padėti pasiekti šį banką ir gauti atsakymus į klausimus bei panaikinti žymą.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Norite paprieštarauti autoriui? Arba išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt.

Komentuoja LUMINOR atstovė spaudai Giedrė Bielskytė

Apgailestauju dėl mūsų klientės situacijos ir netinkamo konsultantės aptarnavimo. Dėl asmens duomenų apsaugos negaliu pakomentuoti konkrečiai šios istorijos – su kliente susisieksime tiesiogiai ir išspręsime situaciją.

Noriu pakomentuoti plačiau, kad turimus įsipareigojimus mūsų klientai gali pasitikrinti savo interneto banke arba paskambinę į banko klientų aptarnavimo centrą. Mes patys klientus apie turimus įsiskolinimus visada informuojame SMS žinute ir registruotu paštu, kliento nurodytu telefonu ir adresu.

Tačiau kai klientas vėluoja sumokėti įmokas pagal kreditavimo sutartis, tai visada reiškia jo kredito istorijos prastėjimą. Mes perduodame visų kreditų duomenis, įskaitant ir vėlavimo požymius, į Lietuvos banko paskolų rizikos duomenų bazę, kurioje kredito istoriją gali pasitikrinti visi kiti paskolų davėjai.