Įkvepiančios kalbos

Įkvepiančios kalbos

Kovo 23 dieną vadovų konferencijoje „EBIT 2018“ jis pasidalino atradimais ir įžvalgomis, kurias padarė per pastaruosius kelis metus dirbdamas su šia auditorija.

„Paprastai viešųjų ryšių agentūrai formuluojama užduotis skamba maždaug taip: Laba diena, turime produktą arba paslaugą, tikslinė auditorija yra nuo 20 iki 40 metų, yra top 5 miestai, aukštesnės pajamos, aukštasis išsilavinimas.

Tada būna dar viena papildoma frazė. Pavyzdžiui, jei produktas susijęs su sveika gyvensena, tada sakoma, kad „šie vartotojai labai daug dėmesio skiria sveikai gyvensenai“. Tačiau problema ta, kad tie patys vartotojai tiek pat dėmesio skiria ir „craft“ alui, stilingai aprangai, aktyvioms pramogoms, menui ir visiems kitiems dalykams“, – kalbėjo jis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (205)