Kur tie 50 naujų autobusų, kurie išriedėjo į Vilniaus miesto gatves? Netenka labai dažnai naudotis viešuoju sostinės transportu, gal ir ačiū Dievui, nes autobusų situacija yra kraupi.

Taip nutiko, jog vakar nuo šalčio neužsikūrė automobilis, o skubiai reikėjo vykti į Santariškių klinikas. Ryte šaltis spaudė tikrai virš -20 Pilaitės mikrorajone, tad skubiai išsikvietėme taksi, po procedūrų nusprendėme vykti viešuoju sostinės transportu, nes labai patogiai važiuoja 75 autobusas – tiesiogiai iki namų. Ir ką jūs galvojate? Sušalome taip, kad visą dieną kūnas negalėjo atšilti!

Tarp durų plyšiai nežmoniški (nuotrauka prisegta) per langus pučia vėjas... Kaip jaustis pačiam vairuotojui, gerb. Mere? Manau, kad tai buvo paskutinis kartas, kai teko naudotis viešuoju sostinės transportu... Apmaudu...

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Norite paprieštarauti autoriui? Arba išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt.

Komentuoja „Susisiekimo paslaugų“ Komunikacijos vadovė Miglė Bielinytė

Didesnė dalis šiuo metu eksploatuojamų autobusų ir troleibusų turi gamybos metu įrengtas šildymo sistemas, kurios pritaikytos efektyviai dirbti iki -12 laipsnių šalčio. Senesnių transporto priemonių kėbulų šilumos izoliacija, viengubi, ne stiklo paketų langai nėra pritaikyti pastarosios savaitės ekstremalaus šalčio sąlygoms, todėl šildymo efektyvumas ne visose transporto priemonėse pakankamas. Padidinti šildymo krosnelių skaičių keleivių salonuose nėra galimybės, nes gamykliškai tam nėra pritaikyta elektros instaliacija.

Darbo dienos pradžioje iš transporto parkų autobusai ir troleibusai išvažiuoja patikrinus ir įjungus jų šildymo sistemas, tačiau kiekvienoje stotelėje atidarant duris įeinantis šaltas oras šildymo procesą maksimaliai padidina ir senesnių autobusų bei troleibusų šildymo sistemos genda. Itin šaltomis dienomis padaugėja tam tikrų techninių sutrikimų – dažnesni durų valdymo sistemų, elektros sistemų gedimai.

Konkrečiu nurodytu atveju, pateiktu nuotraukoje, atidarant autobuso duris prišalusi sandarinimo gumos dalis nuplyšo, palikdama tarpą po durimis. Viešojo transporto priemonės tikrinamos kasdien, o pastebėtus nesklandumus vežėjas visuomet stengiasi pataisyti kuo operatyviau.

Situacija žymiai pagerės sostinės gatvėse daugėjant naujų viešojo transporto priemonių. Primename, jog 2017 m. rudenį prasidėjo rekordinis viešojo transporto atnaujinimas, o iš viso iki šių metų pabaigos Vilniaus gatvėmis važiuos 250 naujų autobusų ir 41 naujas troleibusas, kurie bus žymiai modernesni, komfortiškesni ir patogesni keleiviams, be to, pritaikyti dirbti labiau ekstremaliomis oro sąlygomis, žiemos metu iki – 35 laipsnių šalčio, o vasara iki + 50 laipsnių karščio.