Galbūt kai kurie artistai net pasitraukę iš rampų šviesos nenustoja „būti charakteryje“, o kiti – iš karto nusimeta ne savo amplua ir šiltai apkabina kolegas? O galbūt yra ir trečiasis tipažas, jungiantis šiuos du? O kur dar išvirkščioji pačios scenos pusė, atskleidžianti publikai kuriamos realybės trapumą, nematomi ir bene svarbiausi – scenos ir techniniai – darbuotojai, valdantys šia „neatrastas žemes“... Ir visa tai Kongresuose telpa tiesiog viename koridoriuje!

Vasario 21-25 d. grįžtantis Ch. Gounod „Faustas“ į Vilniaus kongresų rūmų sceną vėl sutalpins įspūdingą Vilnius City Operos reginį. Kartu su Lietuvos valstybiniu simfoniniu orkestru, vadovaujamu maestro Gintaro Rinkevičiaus, režisierės Dalios Ibelhauptaitės suburta kūrybinė grupė dar kartą įrodė, jog šią neteatrinę erdvę ne tik įmanoma pritaikyti, bet ir kas kartą nustebinti net visko mačiusius žiūrovus.

Didžiosios Britanijos menininkų Dicko Birdo (scenografija), Jono Morrellio (kostiumai), Peterio Mumfordo (šviesos), Johno Rosso (choreografija) komandos bendras darbas buvo įgyvendinti „bohemiečių“ dešimtmečio svajones. Ir jos išsipildė su kaupu. Tačiau yra viena itin svarbi šio darbo pusė, kurios žiūrovas paprastai niekuomet nepamato – užkulisiai.

Į jį šį kartą žvelgiame nespalvotai, per teatro fotografo Dmitrijaus Matvejevo objektyvą, - čia daug veidų, atpažįstamų ir ne, matytų ir įsimintų ar gal net pasimetusių...

Primename, jog vasario mėnesio „Fausto“ spektakliuose išvysite: Edgarą Montvidą, Diego Silvą (Meksika), Almą Švilpą, Tadą Girininką, Ekateriną Goncharovą (Rusija), Vidą Miknevičiūtę, Laimoną Pautienių, Ievą Prudnikovaitę, ir kt.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)