Mergina tvirtina, kad visa pasiplaukiojimo jachta ir bendravimo su oligarchu istorija – eilinis įvykis vadinamosioms medžiotojoms, viliojimo meno trenerio ruso Alekso Leslio pasekėjoms, rašo BBC.

Sprendžiant iš merginos instagramo paskyros ir daugelio puslapių socialiniame tinklalapyje „VKontakte“, taip pat iš pokalbių su tais, kurie vienaip ar kitaip susidūrė su A. Leslio (Aleksandro Kirillovo) veikla, Nastia Rybka (Anastasija Vašukevič) – viena iš daugelio bendruomenės, kartais netgi laikomos sekso sekta, narių, tiesiog ji dažniau tampa žiniasklaidos dėmesio objektu.

Apie tai, kas vyksta A. Leslio mokymuose, BBC korespondentas teiravosi pačios Nastios Rybkos, jos mokytojo A. Leslio, jų pažįstamų ir tų, kurie lankė kursus.

Kas toks Aleksas Leslis?

Tikrasis sekso guru besiskelbiančiojo vardas ir pavardė – Aleksandras Kirillovas. Jis gimė Vitebske, mokėsi Maskvos M. V. Lomonosovo valstybinio universiteto Mechanikos ir matematikos fakultete. Jau būdamas studentu A. Kirillovas ėmė domėtis įvairiais viliojimo meno kursais ir mokymais, kurių Maskvoje buvo galybė, BBC pasakojo A. Leslio pažįstamas, baltarusis ekonomistas Ivanas Kutenis.
Jo teigimu, su A. Kirillovu jie susipažino prieš 17 metų viliojimo meno kursuose.

I. Kutenis prisimena, kad A. Leslis mokėsi daugybės dalykų – Miltono Eriksono hipnozės modelio, neurolingvistinio programavimo, amerikietiškų ir net sovietinių gundymo mokyklų metodų: „Jis taikydavo (žinias) praktiškai, žiūrėdavo, kokios technikos veikia geriau, kokios mažiau veiksmingos. Jis jas apibendrino ir sudarė rinkinį savo pirmoje knygoje „Gyvenimas be kelnaičių“.

Pats I. Kutenis šiuo metu dirba banko finansų direktoriumi, o anksčiau 10 metų vedė mokymus kartu su A. Lesliu, buvo jo metodikos kritikas ir oponentas.

Aleksas Leslis

A. Kirillovas nemetė ir programavimo – nuo 2012 m. sekso guru turi pradedančiąją įmonę (startuolį) Skolkovo slėnyje. A. Kirillovas yra įmonės mokslo direktorius, intelektualiųjų prognozavimo sistemų centro investuotojas. Įmonė diagnozuoja sudėtingų techninių sistemų gedimus ir avarijas.

A. Kirillovo teigimu, jis veda gundymo mokymus nuo 2003 m. Nuo 2006 m. A. Leslis išleido devynias knygas skambiais pavadinimais: „Patino medžioklė“, „Kaip pabusti svečiuose“, „Meistro ir medžiotojos žaidimas“ ir kt. Meistrai – guru mokymuose dalyvavę vyrai, o medžiotojos – merginos.

A. Leslis neslepia, kad dauguma jo mokinių tampa jo meilužėmis. Nastios Rybkos knygoje aprašoma jaudinanti akimirka – kaip vidury miškų guru, pasitelkęs seksualines praktikas, moko ją mylėti gamtą, ir mažiau romantiškos akimirkos – kaip treneris (su drabužiais) ir jo haremas (vienais apatiniais) kartu fotografuojasi, o paskui baisiausiai išgąsdina sušių tiekėją, reikalaudami iš jo sekso.

Beveik visa Nastios Rybkos knyga – ne tiek apie tai, kaip suvilioti milijardierių, kiek apie atsidavimą treneriui, su kuriuo ji, plaukiodama jachta, nuolat susirašinėja. A. Leslis jai patarinėja, kaip elgtis, pateikia užduočių ir padeda susiklosčius sudėtingoms situacijoms.

Savo knygoje Nastia Rybka tvirtina, kad jachtoje praleistą laiką detaliai fiksavo ne dėl šantažo ar norėdama demaskuoti, o tik kaip ataskaitą savo mokytojui.

„A. Leslis mokymuose sako – viską darykite, nenusižengdami Rusijos Federacijos Baudžiamajam kodeksui, – pareiškė Nastia Rybka BBC korespondentui, atsakydama į klausimą, ar jie žinojo, kad įrašinėti į diktofoną pokalbį su žmogumi, jo apie tai neįspėjus, neteisėta. – Jo rekomendacijos nepanaikina piliečio atsakomybės.“

Apie ką savo mokymuose pasakoja A. Leslis?

„Mes žinome, kaip tai padaryti. Kaip bet kokį vyrą priversti įsimylėti, priversti galvoti apie tave ir degti aistra, – rašoma A. Leslio interneto svetainėje. – Jos gyvenimas – kinas ir nuotykiai, azartas ir aistra, kovų bendražygės ir absoliučiai visko leistinumas. Ji moka viską – būti švelnia ir mylinčia, dovanoti rūpestį ir šilumą, būti pragariška kekše, neįkainojama, nepaperkama, o tuo pačiu be galo viliojančia.“

Iš pradžių A. Leslis mokė kabinti vyrus. Kaip pasakojo viena jo kursų lankytoja Anna (vardas pakeistas), iš pradžių kursuose merginų nemokė gundymo meno, jis kviesdavo padėti atlikti pratimus, skirtus vyrams atsipalaiduoti – vyrai turėdavo nusirengti ir liesti nuogas merginas. Jau pradžioje jo kursai buvo gana populiarūs.

Anna prisimena, kad grupėje buvo 25 vyrai: „Publika mokymuose buvo įvairi – striptizo šokėjas, kuris norėjo daugiau uždirbti, atgrasus vedęs dėdulė, kuris norėjo fotografuoti mokines, keli nekalti vaikinai, tarp jų – fizikos ir matematikos mokslų daktaras.“

Anna atsimena užduotis, kurias A. Leslis skirdavo vyrams namų darbų – gatvėje prieiti prie nepažįstamos moters, stverti jai už sėdmenų, pasiūlyti intymiai santykiauti ar brangią dovaną, siuntinėti provokuojamas žinutes mažai pažįstamoms merginoms ir t. t.

Nastia Rybka

Kuo tai skiriasi nuo kursų, kuriuose mokoma susirasti žmoną ar vyrą?

A. Leslis ne šiaip duoda patarimų, kaip paskatinti save įsimylėti ar suvilioti geidžiamą subjektą, jis pateikia visą ideologinę bazę. Treneris ragina gyventi šia akimirka ir vertinti tai, kas, jo nuomone, gyvenime svarbu – emocijas ir įspūdžius. Jis propaguoja absoliučią gyvenimo ir sekso laisvę. Šioje ideologijoje nėra vietos monogamijai – bandymą turėti vyrą ar moterį vien sau A. Leslis vadina vogimu.

„Kai merginos ateina mokytis, tai – viena. Bet paskui įsilieji į temą“, – aiškino 2015 m. A. Leslio kursuose dalyvavusi Elina Melnikova. Vadinamoji tema – draugija, kurioje dalyvavę mokymuose meistrai ir medžiotojos toliau bendrauja, skelbia ataskaitas apie savo pasiekimus meilės fronte, kad gautų vieni kitų pritarimą.

A. Leslis papasakojo BBC Rusijoje korespondentui, kaip tai vyksta: „Žmogus – karys, jis yra fronte, jis eina suvilioti žmogaus. Jam reikia, kad jį koreguotų. Todėl jis arba transliuoja (procesą) – kartais tūkstančiai žmonių stebi jo veiksmus, o auka nė nežino – arba programėle „WhatsApp“ siuntinėja audiofailus. Meistrų komanda aptarinėja, kokie galimi tolimesnių veiksmų variantai.“

Į konkretų klausimą, ar suvokė tokios praktikos neteisėtumą, A. Leslis tuo metu, kai pasirodė publikacija, neatsakė.

Nastios Rybkos knyga, dėl kurios kilo skandalas, irgi A. Leslio sugalvotos tradicijos dalis.

„Medžiotojų bendruomenėje taip įprasta – kai viliojame auką, siekdami sustiprinti poveikį jam ar jai, rašoma ataskaita ir dovanojama ar parodoma aukai, – aiškino BBC pati Nastia Rybka. – Konkrečiai Olego Deripaskos atveju mes nusprendėme, kad vien ataskaitos nepakaks, kad būtų gražu padaryti kažką didesnio masto, verto jo padėties.“

Ataskaitą apie viliojimą turi pamatyti pati auka. „Mano draugė, irgi medžiotoja, oficialiame renginyje padovanojo Olegui mano knygelę. Ji buvo spausdinama išskirtinai Olegui, todėl buvo toks mažas tiražas“, – aiškino Nastia Rybka interviu BBC.

Olegas Deripaska

Kas gi tai – sekta?

Patį A. Leslį vadinamojoje temoje kartais vadina šeimininku. Anna pabrėžia, kad bendruomenės dalyvių niekas nelaiko jėga – jei nebepatinka, galima išeiti. Be to, tave gali ir išvaryti – jei nesutiksi vykdyti užduoties.

Žurnalistė, tinklaraščio apie seksą autorė Tatjana Nikonova įsitikinusi, kad A. Leslio bendruomenė panaši į sektą – tik be religijos komponento.

„Manipuliacija – kai tau iš pradžių siūlo viena, o paskui palaipsniui stumia tavo ribas, naikina suvokimą apie normą. Iš pradžių tau žada, kad tavęs norės vyrai, o Rusijoje tai – didelė vertybė, tiesa? Paskui praplauna smegenis, – mano T. Nikonova. – Tai panašu į smurtinius santykius. Apie juos juk sako – jis jai trenkė, jis ją prievartauja, kodėl gi jinai jo nepalieka? O todėl, kad tuo metu ji jau būna paveikta psichologiškai.“

T. Nikonova įsitikinusi, kad A. Leslio užduotys verčia merginas atsiriboti nuo savo kūno: „Pavyzdžiui, seksualiai santykiauti su nepažįstamu žmogumi. Viena, jei moteris tai daro savo noru. Visai kas kita, jei vykdydama užduotį. Tai reiškia, kad tuo metu tas nepažįstamasis jos visai netraukia, ji priversta neklausyti savo kūno ženklų. Ji atsiduria tokioje situacijoje, kokioje įprastai atsiduria prostitutės, kurios turi atsiriboti nuo savų pojūčių, versti save nejausti to, ką jos iš tiesų jaučia.“

Taip moteris padaro paklusnias. „Manau, kad iš jų formuoja hareminius moterų būrius, kurios dirba su savo kūnais Alekso Leslio ir jo bendražygių interesams. Moteris tampa tiesiog daiktu“, – teigia T. Nikonova.

Nastia Rybka

Ar tai kam nors kenkia?

Dar vienas A. Leslio priesakas – visiškas atvirumas. „Prieš ketverius metus pasakiau – viską filmuojame. Netgi įpareigojau žmonės filmuoti periskopu viską, ką jie daro, – pasakoja A. Leslis ir priduria, kad pradėjus filmuoti jų gyvenimą, kuris nepanašus į eilinių žmonių gyvenimą, tiesiog apima euforija.

Sutartyje, kurią kiekvienas dalyvis pasirašo, prieš mokėdamas už kursą, yra punktas apie filmavimą: „Vykdytojas mokymų metu turi teisę kurti foto ir videomedžiagą ir naudoti sukurtas medžiagas savo nuožiūra.“

Šis punktas sugadino Elinai Melnikovai gyvenimą. 2015 m. ji atskrido į mokymus Maskvoje iš Dubajaus, kur gyveno su vyru ir maža dukrele. Vyras arabas nenorėjo, kad ji skristų į mokymus, bet Elina užsispyrė. „Noriu lavintis“, – paaiškino ji ir išvyko į Maskvą.

„Mokymai man daug davė, negaliu skųstis“, – sako E. Melnikova. Tačiau buvo ir nemalonių pratimų, pavyzdžiui, reikėjo nusirengti prieš nepažįstamą vyrą.

„Tai prasideda iš karto, staigiai ir labai intensyviai. Tau nuneša stogą, – skundėsi moteris. – Kai esi viduje, ten sava atmosfera – na, suprantate, kai žmonės kaip banda eina viena kryptimi, tu irgi ten pat eini.“

Vienas „pratimas“ buvo seksas su A. Lesliu. Tai, kas vyko, irgi buvo filmuojama. E. Melnikova sako, kad seksas jai buvo nemalonus, „pratimo“ metu niekas neklausė, ko nori ji. O po kelių mėnesių paaiškėjo, kad filmuota medžiaga atsidūrė internete – negana to, ją nusiuntė E. Melnikovos vyrui. Vyras su ja išsiskyrė, bandė prisiteisti vaiko globą, pasinaudodamas filmuota medžiaga kaip įrodymu teisme, sužlugdė savo kompaniją, kuri buvo užrašyta žmonos vardu. Galiausiai moteriai teko turėti reikalų su kreditoriais, ją iki šiol spaudžia skolos.

E. Melnikova mano, kad filmuotą medžiagą jos vyrui atsiuntė kažkas iš vadinamosios temos. „Taip, visa tai – žaidimas, – mano ji. – Moralės, principų – ničnieko nėra. Nusisukti galima nuo bet ko, visas gyvenimas vyksta čia ir dabar, apie padarinius negalvoji.“

„Daugelį dalykų darome tik tam, kad pasijuoktume. Vakar Nastia Rybka apkaltino O. Deripaską išžaginimu, – BBC pasakojo A. Leslis, vos sulaikydamas juoką. – Nežinau, kodėl tai sulaukė šitiek dėmesio, nejau nebuvo aišku, kad tai tiesiog absurdas. Bet kai mes tai sugalvojome, visi kvatojome. Manėme, visi supras šitą pokštą. Netgi matėsi, kad ji prunkščia, ji nufilmavo tik po dešimto dublio.“

Kuo tampa A. Leslio mokiniai?

Kartais, vykdydamos užduotis, A. Leslio mokinės patenka į pirmuosius žiniasklaidos puslapius. Pernai rugsėjį policija sulaikė dvi A. Leslio pasekėjas krantinėje Maskvos centre už seksą viešoje vietoje. Tai buvo Saša Travka ir Nastia Rybka. Merginoms teko praleisti izoliatoriuje po septynias paras.

Gruodį šios abi merginos prikibo prie futbolo komandos „Barcelona“ legendinio gynėjo Carleso Puyolos, kuris atvyko į Maskvą į pasaulio čempionato burtų traukimą. Viena paprašė futbolininko prieš kamerą pasakyti, kad ją myli, o paskui trenkė jam per veidą guminiu peniu.

Lapkritį šios merginos su dar keliomis draugėmis nuogos surengė piketą, gindamos Holivudo prodiuserį Harvey Weinsteiną, ir vėl atsidūrė policijos nuovadoje. A. Leslio ir jo pasekėjų teigimu, tai irgi emocijos ir įspūdžiai, kurių jie vaikosi.

Prisižaidę mokymuose daugelis A. Leslio mokinių renkasi tinklinį marketingą. „Tai labai logiška, – mano Anna, toliau stebinti buvusių „temos“ draugų gyvenimą. – Tinklinio marketingo esmė – pardavimai ir kitų žmonių įtraukimas. Ir jie mano, kad pergudravo sistemą, kad yra ypatingi, nedirbantys nuo devynių iki penkių. Tinklinio marketingo atstovai visada dalyvauja begaliniuose visokiausių sričių mokymuose.“

Nuotraukos iš Nastios Rybkos Instagram paskyros

Kas toliau? Ar dabar A. Leslis paduos į teismą O. Deripaską?

Iš karto po A. Navalno publikacijos O. Deripaska kreipėsi į teismą kaltindamas Anastasiją Vakuševič ir Aleksandrą Kirillovą pažeidus teisę į asmeninio gyvenimo slaptumą, nes jie paviešino jo nuotraukų ir diktofonu įrašytų pokalbių.

Po O. Deripaskos ieškinio teismas įtraukė į interneto svetainių su draudžiama informacija sąrašą A. Navalno interneto svetainę su tyrimu, 14 įrašų instagrame ir septynis vaizdo klipus interneto svetainėje „YouTube“.

„Instagram“ ir „Youtube“ turėjo pašalinti turinį, antraip rizikavo būti užblokuoti Rusijoje.

Nastios Rybkos knyga buvo išleista dar 2016 m., nuo tada viešai prieinamos buvo nuotraukos ir filmuota medžiaga, kurios dabar pašalintos Rusijos informacinės erdvės kontrolės įstaigos „Roskomandnadzor“ reikalavimu. Tačiau O. Deripaska kreipėsi į teismą tik po A. Navalno tyrimo.

Vasario 12 d. ieškinį į teismą padavė A. Navalnas – jau prieš „Roskomandnadzor“. Jis tvirtina, kad nepažeidė teisės į privataus gyvenimo slaptumą – juk tyrimas vyko, remiantis atvirais šaltiniais.

Pati Nastia Rybka visas nuotraukas ir įrašus, susijusius su O. Deripaska ir S. Prichodka, iš karto pašalino iš instagramo paskyros. Tiesa, interviu BBC mergina pareiškė, kad nieko nebijo ir planuoja grįžti į Rusiją, kai tik atšils orai.

O A. Leslis planuoja surengti šalyje seksualinę revoliuciją: „Dabar visuomenė tam pasirengusi – visiems pabodo davatkiškas požiūris į seksą: būti neištikimam tarsi negražu, bet visi tai daro, visi apie tai žino. Žmonės supranta, kad seksas – tai malonu, natūralu, normalu. O seni moralės institutai traukiasi į antrą planą.“

Veikiausiai A. Leslis perdeda.

Švietimo ministrė Olga Vasiljeva daug kartų pasisakė už tai, kad dorovės normų turi mokyti mokykloje.

„Dešimtą dešimtmetį į mokyklas bandė įtraukti lytinio švietimo programas, kurios nesantuokinius lytinius santykius vertino kaip normalų dalyką, homoseksualumą ir netgi zoofiliją laikė normos variantais, – vos prieš kelis mėnesius teigė dvasininkas Vsevolodas Čaplinas spaudos konferencijoje, pasisakydamas už tai, kad mokyklose būtų įvestos dorovingo šeimyninio gyvenimo pagrindų pamokos. – Tėvų bendruomenė sustabdė šių programų diegimą. Mums reikia, kad mokyklose aiškiai egzistuotų jaunystės tyrumo, santuokinės ištikimybės, daugiavaikės ir daugelio kartų šeimos vertybės. Ir reikia, kad būtų smerkiamos skyrybos, abortai, promiskuitetas (spėjamoji nereguliuojamų lytinių santykių stadija pirmykštėje žmonių bendruomenėje).“

Uljanovsko vasaros mokyklos studentų vos nepašalino iš universiteto už dainos „Satisfaction“ videoklipą.

„Studentų poelgį besimokantieji, dėstytojai, kiti instituto darbuotojai, veteranai, daugelis aviacijos srities darbuotojų įvertino kaip nepagarbą jų garbei ir padorumui, nuomonei apie universitetą ir apskritai visai aviacijos sričiai“, – pareiškė instituto rektorius Sergejus Krasnovas.

Nastia Rybka akivaizdžiai priskiria save „naujai“ visuomenei, tam jaunimui, kuris bendrabučiuose šoka vienomis kelnaitėmis ir uniforminėmis kepurėmis.

„Štai viso jaunimo prašymas. Gundytojų, Uljanovsko kursantų, studentų, Medžiotojų, modelių, – rašo ji savo instagramo paskyroje. – Palikite mus ramybėje! Nė vieno iš jūsų mes nepalaikysime. Nei oligarchų, nei politikų, Nei A. Navalno – ačiū, mes patys sau! Mums nereikia jūsų pinigų ir valdžios, ir taip gerai. Tiesiog gerai su draugais linksmai gyventi!“

Prieš kelis mėnesius A. Leslio mokinės atėjo į A. Navalno štabą su apatiniais iš latekso. Jo mokymų dalyvė Anna įsitikinusi, kad visas provokacijas A. Leslis rengia tik dėl pojūčių, o ne dėl pinigų ar reklamos.

„Juk jūs buvote jauni? Būdavo, kad susirenkate ir sakote: „Užgrobkime A. Navalno štabą? Imkime ir apginkime H. Weinsteiną?“, – paklausė BBC korespondento A. Leslis. – Tai tik todėl, kad mes taip gyvename. Užgrobti A. Navalno štabą – tai juk linksma. Suvilioti oligarchą – linksma.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (382)