Augimą daugiausia skatino stiprūs įmonės X serijos visureigių ir atnaujintos 5 serijos limuzinų serijos pardavimai, teigiama įmonės pranešime. Nors pardavimai Kinijoje išaugo 15 proc., Europos pardavimai kilstelėjo vos vienu procentu, o verslas abiejuose Amerikos žemynuose smuko dviem procentais.

Nepaisant rekordinių rezultatų, BMW vis dėlto nepavyko prisivyti „Mercedes“, kuri išlaikė pozicijas prabangių modelių sektoriuje, – jos pardavimai pernai siekė 2,3 mln. automobilių.

Vis dėlto pardavimų vadovas Ianas Robertsonas tvirtina, kad BMW grupė buvusi tikra „pasaulinė lyderė“. Atsižvelgiant į BMW, „Mini“ ir prabangiųjų „Rolls-Royce“ modelių pardavimus, grupė pernai pardavė apie 2,46 mln. transporto priemonių visame pasaulyje. Palyginimui, „Mercedes-Benz“ ir „Smart“ modelių per tą patį laikotarpį buvo parduota 2,42 mln. automobilių.

BMW taip pat dar kartą užsiminė apie savo tikslą per metus parduoti per 100 tūkst. elektromobilių ir hibridinių automobilių.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (18)