Pirkdama kelionę atsižvelgiau į viešbučio žvaigždutes – jis buvo įvertintas puspenktos žvaigždutės, arba 4 plius! Atitinkamai ir kaina pagal tokį lygį. Tačiau nuvykusi į vietą, švelniai tariant, suglumau: kambarys – suplėkęs, dvokiantis, o į dušą ir WC net kojos kelti nesinori! Va tau ir žvaigždutės... Kilo klausimas – ar ekspertai tokie nekvalifikuoti, ar iš patiklių lojalių klientų tiesiog norima pasityčioti?

Kreipiausi į viešbučio registratūrą – pasiūlė kitą kambarį, tačiau ne geresnį. Atsisakiau. Paprašiau pagalbos iš gidės – pažadėjo, bet kažkur pradingo. Tik kai parašiau el. paštu pretenziją, kitą dieną gavau normalų, žvaigždutes atitinkantį kambarį. Bet trys atostogų dienos iš septynių buvo sugadintos, nuėjo perniek...

Grįžusi namo paprašiau agentūros bent kuklios kompensacijos už minėtus nepatogumus, nes pirkdama kelionę dviems asmenims mokėjau ne už dvokiančius surūdijusius apartamentus, o už normalų kambarį. Išėjo dviems asmenims per 1000 eurų (nuotraukoje šio viešbučio kainos yra mažesnės, nei aš mokėjau). Gavau atsakymą: kadangi viešbutyje kambarys po kelių dienų man buvo pakeistas į geresnį, nei buvau nusipirkusi, ir kadangi pasirašiau, kad apgyvendinta kitame numeryje pretenzijų neturiu, vadinasi, jokios kompensacijos nesulauksiu. Ačiū už tokį atsakymą ir už „pagarbą“ klientams.

Beje, kalbėjausi su tame pačiame viešbutyje tokiomis pat sąlygomis gyvenančiomis rusėmis, ukrainietėmis, kazachėmis – jos mokėjo perpus pigiau, nei mes, lietuvaičiai. Kodėl? Gal kad lietuvių, norinčių vykti pailsėti, ne tiek mažai? Juk jei perka, kodėl nekelti kainos? O kad daug lietuvių vyksta į Egiptą pasišildyti, rodo ir papildomi lėktuvų skrydžiai, kuriuos drįstama užsakinėti ir vidury nakties ar paryčiais, nes tokiu laiku, sako, mažesni oro uosto mokesčiai.

Tai kas, kad keliautojai su mažais vaikais ant rankų visą dieną ar ištisą parą priversti trintis viešbučio foje (nes kambarys jau priduotas), o paskui iki kone vidurnakčio, nes tik tada skrydis atgal – oro uoste.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Kaip jūs vertinate šią Vilniaus reklamą? Rašykite el. p. pilieciai@delfi.lt su prierašu „Vilnius“.