Šitaip atsipalaiduoti po darbų mėgsta ir daugeliui žinomi šalies pramogų pasaulio veidai, antradienio vakarą leidę „Ogmios mieste“ įsikūrusioje virtualios realybės erdvėje „VR Cafe“: žurnalistas ir viešųjų ryšių specialistas Saugirdas Vaitulionis, asmeninis sporto treneris Martas Kalendra, papuošalų kūrėjas Sigitas Praspaliauskas, prekės ženklo „Go.Mante“ kūrėja Vidmantė Martikonytė-Medišauskienė su sūnumi Mantvydu ir kelionių organizatorius Rimvydas Širvinskas-Makalius.

Laisvalaikį įprasta leisti kine, teatre, koncerte ar tiesiog susitikus namuose su draugais. Bet su tais pačiais bičiuliais pramogauti galima ir kitaip – nusikeliant ten, kur nuvykti nesiūlo jokia kelionių agentūra. Pavyzdžiui, tikru kosminiu laivu tiesiai į mėnulį, arba staiga atsidurti savo pamėgtoje kavinėje Paryžiuje... „VR Cafe“ – tai virtualios realybės erdvė, kurioje naudojant modernią sistemą kiekvienas apsilankęs akimirksniu atsiduria ten, kur nė nesapnavo: kosmose, po vandeniu, fantastiniame filme, pamėgtame kompiuteriniame žaidime, snieguotose kalnų viršūnėse, akis į akį susiduria su banginiu, dinozauru ar zombiu, išgyvena istorinius įvykius. O smagiausia, kad pramoga pritaikyta visiems!

Į realiai nufilmuotą ar kompiuteriu sukurtą aplinką laisvalaikiu mielai nusikelia asmeninis moterų sporto treneris Martas Kalendra. „Pirmą kartą pasirinkau žaidimą, kurio metu buvau perkeltas ant dangoraižio stogo. Tada dar kartą įsitikinau, kad labai bijau aukščio. Galiu pasakyti, kad tai išties puikus dalykas, siekiant atsikratyti baimių, nes juk vistiek supranti, kad esi virtualioje realybėje. Kuomet dar kartą su drauge išbandžiau tą patį žaidimą, baimė buvo šiek tiek mažesnė. Mėginau ir šaudyti zombius! Nors esu vyras, iš visų pusių užpuolus pabaisoms, vos neprileidau į kelnes, o draugė klykė iš karto pradėjusi žaisti! Ją stebint ėmė juokas, nes po kambarį lakstė šaukdamasi pagalbos. Turėjau pribėgti, apkabinti ir ją nuraminti“, – linksmais prisiminimais dalinasi Martas.

Beveik 100 kvadratinių metrų žaidimų erdvėje drabužių kūrėja Vidmantė Martikonytė-Medišauskienė apsilankė su sūnumi Mantvydu, kuris virtualius žaidimus atradęs seniai, o štai ji pati šitaip pramogavo pirmą kartą: „Bijau greičio ir aukščio, todėl pasirinkau pasiplaukiojimą su žuvytėmis. Viskas taip tikroviška! Ir visai nebaisu, priešingai – labai gražu!“

Kelionių ekspertas Rimvydas Širvinskas-Makalius su kolegomis virtualioje erdvėje jau irgi yra pabuvojęs, todėl drąsiai sako, kad šitokie žaidimai labai greitai sužavi ir įtraukia. „Smagu ne tik pačiam dalyvauti, bet ir stebėti žaidžiančius draugus.“

Papuošalų kūrėjas Sigitas Praspaliauskas juokėsi, kad nors ir suvokė, kad tai, ką mato per specialius akinius nėra tikra, perlipti per vidinį jaudulį, atsiradusį dėl itin tikroviškos aplinkos, nebuvo lengva: „Adrenalino bomba! Išbandžiau baisiausią – turėjau pereiti lenta, nutiesta tarp dangoraižių. Suvokiau, kad realiai stoviu tvirtai ant žemės, bet baimės vis tiek buvo užtektinai. Čiuožiau ir slidėmis nuo kalno. Jausmas toks, lyg suptumeisi ant sūpynių, o kai nukrenti, rodos, tikrai atsiduri ant žemės. Užtat šaudyti zombius pasirodė paprasta, nes nejaučiau nesvarumo būsenos. Eičiau ir dar kartą. Čia ypač linksma su draugų kompanija – vis kažkas naujo ir neįprasto.“

Renginio akimirkos:

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)