Todėl ir dovanėlėmis pradedu rūpintis labai anksti, norisi nieko nepamiršti ir padovanoti pačias mieliausias dovanas savo brangiesiems.

Bet čia ir sustokime, nes net tokiu periodu turime būti budrūs, nes daliai prekybininkų Kalėdos tėra pasipelnymo šaltinis. Mano dukra apsilankiusi vienoje žaislų parduotuvėje gavo katalogėlį. Ir vėliau vienas to katalogėlio gyventojas atsidūrė laiške Kalėdų seneliui. Tai buvo išmanioji beždžionėlė Fingerlings. Kažkurią dieną užėjau į tą parduotuvę, iš kurios gavome katalogėlį, deja, ten visos beždžionėlės buvo išparduotos. Užsukau į kito tinklo „Hobby Shop“ parduotuvę. Pasiteiravau apie šį žaislą, pardavinėjantis vyrukas linktelėjo galvą ir parodė į beždžionėles. Vieną įsigijau.

Grįžusi namo išpakavau dėžutę, norėdama pasmalsauti kaip ji veikia. Keistai atrodė nekokybiška plastmasė, ant dėžutės nebuvo jokios nuorodos į tinklapį, veikė kartais strigdama. Suvokiau, kad įsigijau padirbinį už originalo kainą (24.99 EUR). Neguodė net tai, kad su Daily card gavau šiokią tokią nuolaidą.

Kitą dieną kreipiausi į pardavėją dėl žaislo grąžinimo ir pinigų atidavimo. Jie informavo, kad pagal įstatymą jie žaislų priimti neprivalo. Nors atidžiau apžiūrėjus matėsi, jog jis nekokybiškas.

Taigi, jaučiausi saugi, nes gyvenu valstybėje, kur veikia įstatymai... Paskambinau į vartotojų teises, jie informavo, kad nedirba su padirbiniais. Tada kreipiausi į kokybės inspekciją, jie taip pat nurodė, kad žaislo tapatumo nustatymu neužsiima.

Žodžiu, likau su „Ali Express“ lygio padirbiniu už originalo kainą. Va štai, kaip dirba UAB „Kadabra“ (Hobby Shop). Žuvis visada pūva nuo galvos, todėl labai abejoju ir kitų daiktų kokybe šioje parduotuvėje. Būkite budrūs.

Čia originaliosios Fingerling beždžionėlės video:

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Komentuoja „Hobby shop“ komanda:

Pirmiausia norėčiau pakomentuoti šį pasakymą „padirbta ir netikra“. Labai įdomu, kaip klientė nustatė jos tikrumą, ar kaip ji gali būti padirbta. Šią prekę tiekia nemažai tiekėjų, kurie turi licenziją jomis prekiauti. Todėl kokybę vertinti sunku ir labai subjektyvu.

Taip pat, klientas, turi teisę pasirinkti, kur nori prekę įsigyti. Antra, pardavėjas-konsultantas visada patikrina prekę prieš ją parduodant (dėl visa ko, kad klientas matytų ką perka ir įsitikintų, kad prekė veikia), tad klientas prekę gali apžiūrėti ir įsitikinti jos kokybe. Trečia, bezdžionėlėje įdėtos baterijos, skirtos tik parodomajai versijai, tad prekė galėjo pradėti strigti dėl to, kad išsikrovė baterijos (tai nurodyta ir naudojimo instrukcijose, kuriose rekomenduojama tokiu atveju pasikeisti baterijas).

Ką gali padaryti pardavėjas-konsultantas tokioje situacijoje – tai pasiūlyti, pakeisti į kitą tokią pačią prekę arba grąžinti pinigus. Kadangi dirbo naujokas, jis šioje situacijoje neapsvarstė ir antros galimybės. Tad tenka tik apgailestauti dėl tokios situacijos.

Kviečiame klientę atvykti pas mus – pinigėlius grąžinsime.

Norite paprieštarauti autoriui? Arba išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt.