Kapsi ant galvų, lašais nusėtos troleibuso sienelės, o ir atsistojus nuo kėdės pajunti, kad kelnės irgi neliko sausos. Kaip suprantu, tai turi būti visiškai normalu ir taip ir liks per amžių amžius.

Ką patarsite – persėsti į mašiną ar toliau naudotis viešuoju transportu, tik prieš įlipant – susipakuoti į plėvelę? Be abejo, reiktų nepamiršti ir medicininės kaukės, nes tai būdas apsisaugoti nuo nemalonių kvapų ir ligų, kuriomis gali apkrėsti asmenys be pastovios gyvenamosios vietos.

Gal būtų galima iškart su bilietu nusipirkt šiuos aksesuarus? Arba galėtų juos pridėti pats troleibusų parkas, nes juk pigiau būtų, nei nauji troleibusai...

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Norite paprieštarauti autoriui? Arba išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt.

Komentuoja Vilniaus viešojo transporto Komunikacijos vadovė Rasa Norkienė

Pagrindinė priežastis dėl ko lyjant lietui vanduo prateka į troleibuso saloną tai nuo vibracijų atsiradę įrūkimai troleibuso stoge. Troleibuso stogo konstrukcija yra iš skardos lakštų, įtrūkimų vietą aptikti, tarkime, plaunant plovykloje troleibusą, neįmanoma, nesandari vieta išryškėja tik stipriai lyjant. Kadangi troleibusai yra seni, vidutinis jų amžius 22 metai, tokie gedimai nereti.

Situacija iš esmės pasikeis, kai sulauksime naujų troleibusų, kuriuos už 15,8 mln. Eurų ketinama įsigyti iš ES struktūrinių fondų lėšų. Šiuo metu vyksta viešųjų pirkimų procedūros. Ne mažiau 40 naujų troleibusų kitų metų vasaros pabaigoje išvažiuos į Vilniaus gatves. „Vilniaus viešasis transportas“ kasdien eksploatuoja 188 troleibusus, kurie reguliariai tikrinami, praeina būtinas technines apžiūras, tačiau sulaukę naujų transporto priemonių keleiviams galėsime teikti kur kas kokybiškesnes paslaugas.