Nors niekas nesiginčija, kad klientas visada teisus, vis tik gerai žinomi šefai, praleidžiantys begalę valandų kurdami patiekalus ir tam naudodami išskirtinius ingredientus, neabejotinai jaučiasi įžeisti, kai jų patiekalai neįvertinami, rašo „The Independent“.

Helena Puolakka – Londone veikiančio restorano „Aster“ šefė:

Paprašykite gerame restorane „Tabasco“ padažo – jūsų poelgis bus įvertintas kaip šventvagystė.

Noridže veikiančio britų restorano „Benedicts“ šefas ir savininkas Nichardas Bainbridge’as.

Blogiausias galimas restorano lankytojo poelgis – berti druskos ar pipirų ant maisto jo nė neparagavus. Poreikis dėti papildomų prieskonių į maistą yra individualus reikalas, tačiau, be jokios abejonės, jam būtina bent jau suteikti šansą. Maisto fotografavimas – dar viena nauja elgesio restoranuose mada, kurią būtina išgyvendinti. Tiesiog mėgaukitės maistu!

Lee Skeetas vadovauja pop-up stiliaus restoranui Kornvalyje:

Blogiausia, kai klientas su mumis elgiasi nesąžiningai ar nemandagiai. Visi mūsų patiekalai suderinti iš anksto, valgiaraštis suplanuotas. Iš tiesų negalime atsižvelgti į išskirtinius mitybos ypatumus, jei tai nėra suderintas prieš rezervuojant staliuką.

Esame turėję svečią, kuris atvyko vakare ir pasakė, kad netoleruoja glitimo, todėl negali valgyti trijų iš šešių mūsų siūlomų patiekalų. Jis pageidavo pakaitalų, kurių neturėjome. Meniu buvo paskelbtas prieš kelis mėnesius, taigi svečias turėjo atlikti rezervaciją į tai atsižvelgęs.

Kai restorano vadovas mėgino išsiaiškinti, svečias teigė pasirinkęs meniu be glitimo rezervuodamas staliuką internetu, tačiau tai buvo melagystė – mes niekada nesame siūlę tokio varianto. Lyg to dar būtų maža, klientas rekomendavo restorano vadovui nueiti į parduotuvę ir ko nors nupirkti. Mėginame būti supratingi ir sąžiningi visiems, esame dėkingi visiems savo klientams, bet kai žmogus meluoja žiūrėdamas į akis ne vieną kartą, supranti, kad jis elgiasi neįtikėtinai arogantiškai ir negarbingai.

Šis svečias vis tik ragavo visus meniu patiekalus, įskaitant tuos, kuriuose buvo glitimo, bet nepamiršo įžeisti mus pareikalaudamas jam atnešti juodųjų pipirų ir gausiai jais apibarstydamas visą maistą.

Londone įsikūrusio azijietiško maisto restorano „Nirvana Kitchen“ šefas Ani Arora:

Kai klientai neatvyksta rezervuotu laiku, nes stipriai vėluoja, tai liūdina. Ne ką mažiau nuotaiką gadina situacijos, kai patiekalai persigalvojus grąžinami atgal į virtuvę pusiau suvalgyti. Dar nemalonu, kada elgiamasi nemandagiai su pardavėjais.

Paulas Wedgwoodas vadovauja restoranui „Wedgewood“ Edinburge, kur tiekiami škotiški patiekalai su kartkartėmis įtraukiamomis azijietiškomis detalėmis:

Iš tiesų nekenčiu, kai kas nors rezervuoja staliuką iš anksto akcentuodamas, kad jį vargina rimtos gyvybei pavojų keliančios alergijos maisto produktams, tačiau po vakarienės užsisako desertų, nes juk vos šiek tiek tikrai nepakenks.

Tokiais atvejais stengiamės turėti kuo didesnę viso meniu dalį be pieno produktų, riešutų ar glitimo ir panašiai. Rezultatas užtikrinamas laikantis griežtų taisyklių ir vengiant bet kokios kryžminės taršos rizikos. Dažniausiai tokiais atvejais vienas iš šefų iš vakaro pasilieka po tos dienos darbų ir ruošia maistą naktį. Taigi labai prašome su mumis elgtis sąžiningai.

Londone veikiančio „Fenchurch Restaurant“ restorano vyriausiasis šefas Danielis Fletcheris:

Nemandagus elgesys su darbuotojais. Labai gerbiu savo kolegas ir kuo puikiausiai suprantu, kaip jiems būna nelengva, kai tenka susidurti su tokiu elgesiu.

Londone veikiančio restorano „The French Table“ šefas Ericas Guinardas:

Blogiausias dalykas, koks tik gali nutikti, – tai kliento prašymas paruošti maistą be druskos.

Londone veikiančio vegetariško restorano „Vanilla Black“ šefas Andrew Dargue’as:

Be išankstinio įspėjimo pasirodantys klientai su sąrašu dalykų, kurių jie negali valgyti, manydami, kad tai gali būti padaryta vakarienės įkarštyje. Būna nemaloniausia, kai atėjus laikui užsisakyti desertą užsisakomas patiekalas, kurio sudėtyje yra problemų neva keliančių produktų.

Londone veikiančio privataus klubo „The Library“ šefas Danielis Petitia:

Nepatinka, kai patiekalas grąžinamas į virtuvę, nes dėl rūgštaus skonio jie mano, kad patiekalas yra sugedęs.

Kambrijoje įsikūrusio restorano „L’Enclume and Rogan & Co“ šefas ir savininkas Simonas Roganas:

Labai prašome neiti į tualetą, jei žinote, kad tuoj bus atneštas jūsų maistas.

Londone veikiančio restorano „Tamarind“ šefas Hari Ghora:

Nepatinka, kai valgoma ir mokama už maistą, kuris nelabai patiko. Kalbėkitės su darbuotojais – tai padės. Nė vienas šefas nenori tiekti maisto, kuris žmonėms neatrodo skanus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (95)