Spaudžiant pagalbos iškvietimo mygtuką, moteriškas įrašytas balsas, kas šiek tiek nustebino, rusų kalba pranešė, kad „Jūsų iškvietimas priimtas, laukite atsakymo“, o po tų žodžių tyla.... Vienu žodžiu, pagalbos iškvietimo sistema neveikė. Pakartotinai jungiant jau kokį trečią kartą įrašyto balso nebuvo girdėti.

Pagalbos išsikviesti patiems avariniu lifte nurodytų numeriu nepavyko, nes lifte nebuvo ryšio tiek bandant prisiskambinti, tiek rašant SMS. Pavyko per duris prikalbinti atėjusius išsikviesti lifto žmones paskambinti avarinei tarnybai, kurią iškvietus buvo pasakyta, kad atvyks per 15 min, bet atvyko tik po 35-40 min.

Užstrigome – tai laukiame ir susipažįstame, mano mažosios prašosi tėčiui abi kartu vienu metu ant rankų, šiek tiek panikuoja, jauna pora skuba brolio išleisti į gimtadienį ir turi pažiūrėti mažą vaiką. Pasirodo, liftu bandė pakilti net dvi Justinos ir Justinas... Juokinga, paspaudžiam vieni kitiems rankas, bet lifte ima trūkti oro ir darosi karšta, imame rengtis viršutinius rūbus, pradedame jausti deguonies stoką. Viena iš mažųjų pareiškia, kad prispyrė gamtiniai reikalai, bet kažkaip pavyko nuvyti mintis kitur. Vienam bendrakeleiviui pavyko prisiskambinti į avarinę tarnybą, tai dispečerė atsainiu balsu pranešė, kad iškvietimas gautas ir avarinė kažkur pakeliui.

Toliau laukiame... Vaikai, atsisėdę ant grindų, gerai, kad turi sausainių užkąsti. Viena pareiškė, kad nori miego ir net bandė atsigulti, bet pavyko įkalbinti, kad paspalvintų su sese turimais flomasteriais su žmonių figūromis lapus. Girdime gretimo lifto atsidarančias duris ir taip norėtųsi, kad tai būtų mūsų lifto durys. Pagaliau, net po 40 min. girdime beldžiant į mūsų lifto duris turbūt jau techniko balsą, kad atjungs ir įjungs sistemą. Po minutės atsidarė mūsų lifto durys. Pagaliau yra kuo kvėpuoti ir imame atgauti kvapą, kitu liftu pakylame į savo aukštą.

Mūsų istorija baigėsi gerai, bet tikrai žinau, kad po šio vakaro vengsiu lipti į pirmąjį nuo laiptinės durų liftą. Savo gyvenamajame name užstrigome pirmą kartą, nenorėtųsi, kad tai kartotųsi. Ir neapleidžia mintys, kokia tai būtų istorija, jei lifte, pavyzdžiui, užstrigtų vienas vaikas, mama su kūdikiu ar gimdyti susiruošusi moteris, ar koks astma sergantis žmogus dienos metu ir liftas užstrigtų ne tik pakilęs link antro aukšto, o aukščiau, dienos metu, kai juo naudojasi mažiau žmonių ir nepavyktų išsikviesti telefonu pagalbos, o lifte esanti pagalbos iškvietimo sistema neveiktų.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

„Baltijos liftų“ administracijos komentaras:

Spalio 3 d. 19.15 val. yra fiksuotas skambutis iš lifto kabinos į dispečerinį pultą. Dispečeris girdėjo gyventojų pagalbos prašymą, jį užregistravo ir perdavė technikui nedelsiant. Dėl įvykusio ryšio sistemos sutrikimo, gyventojai negirdėjo dispečerio. Yra išsaugotas garso įrašas iš lifto kabinos.

Taip pat 19.22 val. vėliau yra registruotas pranešimas apie užstrigusius keleivius, kuris buvo gautas telefonu į skambučių centrą. Skambučio centro operatorius taip pat perdavė pranešimą technikui. Technikas išvyko į objektą nedelsiant, kai tik gavo pirmąjį pranešimą.

Technikas atvyko į objektą 19.45 val. ir per kelias minutes keleiviai buvo išlaisvinti.

Pažymime, kad pagal mūsų vidinę tvarką technikas siunčiamas į objektą nedelsiant, jei yra gautas skambutis iš lifto kabinos, netgi ir tuo atveju, jei ir nepavyko susikalbėti. Pagal LR aktus keleiviai turi būti išlaisvinti kaip įmanoma greičiau, bet ne ilgiau kaip per 1 valandą.

Liftas užstrigo dėl pozicionavimo sistemos gedimo. Šiuo metu vyksta sugedusių dalių keitimas. Ryšio sistema patikrinta. Abipusis ryšis veikia.

Dispečerizuotų liftų techninė būklė periodiškai tikrinama kas 15 dienų. Kartą į metus liftą nuodugniai tikrina LR įgaliotos potencialiai pavojingų įrenginių techninės būklės tikrinimo įstaigos ekspertas. Atsiprašome dėl patirtų nepatogumų!