aA
Daugiau nei 50 proc. apklaustųjų nurodo, kad į parduotuvę užsuka tik kas savaitę ir vieno apsipirkimo metu išleidžia nuo 11 iki 30 eurų.
© DELFI / Andrius Ufartas

Tik 6 procentai respondentų atsakė pirmojo būtinumo prekėms vieno apsipirkimo metu išleidžiantys daugiau nei 50 eurų. Tai parodė bendrovės „Lidl Lietuva“ užsakymu „Spinter“ atliktas šalies gyventojų apsipirkimo įpročių tyrimas, rašoma pranešime spaudai.

Tyrimas taip pat rodo, kad mūsų šalies gyventojų apsipirkimo elgsena ganėtinai konservatyvi – tik kas dešimtas respondentas nurodė mėgstantis eksperimentuoti ir ragauti naujus produktus. 45 proc. respondentų sakė turintys mėgstamų prekių ir jas nuolat perkantys, dar 45 proc. pirkti skatina nuolaidos.

Eksperimentuoti dažniau mėgsta jaunesnio amžiaus, aukštesnio išsimokslinimo, didesnių pajamų atstovai, didmiesčių gyventojai, iš viso – 10 proc. apklaustųjų, dalyvavusių šiemet liepą atliktoje apklausoje. Beje, jie į pirkinių krepšelį pirmiausia dedasi vaisių, daržovių, žuvies, o vyresnio amžiaus respondentai kasdienio prekių krepšelio neįsivaizduoja be duonos ir pieno produktų.

Anot A. Gaižauskienės, bent kartą per savaitę ir dažniau „Lidl“ parduotuvėse apsilanko daugiau nei pusė apklaustųjų – beveik 70 proc. Dažniausiai tai yra 26–55 metų didmiesčių gyventojai.

„Lidl Lietuva“, pirmąsias parduotuves šalyje atidariusi pernai birželio 2 d., šiuo metu valdo 30 prekybos vietų 15-oje miestų: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje bei Utenoje.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.