Moderniems biurų kompleksams reikalinga tinkama infrastruktūra: geras susisiekimas, patogi vieta mieste, netolimi atstumai iki svarbiausių miesto objektų ir net arti įsikūrusios maitinimo įstaigos, vaikų darželiai. Visus šiuos kriterijus geriausiai atitinka Karaliaus Mindaugo prospektas, kuriame iki 2019 m. bus atidaryti net 3 verslo centrai – „Arka“, „Magnum“ ir „Karaliaus Mindaugo verslo centras“, rašoma „Newsec“ pranešime.

Viskas vienoje vietoje

Anot tarptautinės nekilnojamojo turto konsultacijų bendrovės „Newsec“ tarpininkavimo grupės vadovės Jurgitos Šilaikytės, kokybiškos ir efektyvios biuro erdvės šiuo metu ieško ne tik naujai į Kauną atsikraustančios, bet ir ilgai Kaune veikiančios įmonės.

„Vis daugiau rinkos senbuvių supranta, kad dabar yra tinkamas laikas kraustytis iš nuosavų patalpų į nuomojamas. Nekilnojamo turto kainos šiuo metu yra patrauklios, o pardavus nuosavas patalpas galima ne tik įgyti apyvartinių lėšų, bet ir padidinti įmonės veiklos efektyvumą dirbant moderniame biure. Pavyzdžiui, komplekse „Magnum“ įmonė turinti 200 darbuotojų galės dirbti viename aukšte – toks biuro išplanavimas sumažins nenaudingo ploto skaičių ir pagerins vidinę komunikaciją įmonėje“, – pasakoja J. Šilaikytė.

Karaliaus Mindaugo prospekte formuojamas verslo kvartalas taip pat kurs sinergiją tarp įmonių – verslas galės lengviau surasti patikimus partnerius, o patogi infrastuktūra padidins čia veikiančių įmonių patrauklumą potencialiems darbuotojams.

Pasak 21 tūkst. kv. m užimsiančio verslo centro „Magnum“ nuomos klausimus kuruojančios J. Šilaikytė, Kauno įmonės nemažą dalį savo kasdieninio dėmesio skiria patalpų, kuriose yra įsikūrę, infrastruktūros administravimui ir pagal pažangą šioje srityje gerokai atsilieka nuo Vilniaus.

Stums mėgėjus

„Šiandien Kauno rinkoje didelė dalis pastatų valdomi neprofesionalių vystytojų, kurie neturi patirties efektyviai ir kokybiškai administruoti nekilnojamąjį turtą ir retai atsižvelgia į nuomininkų bei jų darbuotojų kasdienius poreikius. Neretai su nuomininkais kalbama tik sudarant nuomos sutartis, o patalpų kasdiene priežiūra turi užsiimti pats nuomininkas. Tai įmonei sukuria papildomo personalo poreikį ir augina administracinius kaštus. Iš pažiūros nuomininkas už nuomą moka žemą kainą, bet kokybė yra prasta, o pridėjus papildomus administravimo kaštus, bendra kaina gali būti net aukštesnė nei naujame ir efektyviai administruojamame pastate“, – pasakoja J. Šilaikytė.

Anot ekspertės, pasaulyje plintanti tendencija nuomoti biuro erdvę ateina ir į Kauną. „Persikraustydamos į naujus, kad ir brangesnę nuomą turinčius pastatus, įmonės dažnai sutaupo, nes naujame pastate mažėja patalpų administravimo kaštai – jų priežiūra rūpintis nereikia. Verslas tai supranta, todėl patalpos naujuose biuruose K. Mindaugo prospekte ir yra paklausios“, – sako J. Šilaikytė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)