O čia viskas ir prasidėjo... Operatorius ir toliau teikė man paslaugas be mano sutikimo, rugpjūtį nuskaitė 50 proc. didesnį mokestį nei buvo numatytas mūsų pasibaigusioje sutartyje. Pateikiau operatoriui dėl to pretenziją, gavau atsakymą, kad mūsų sutartis tapo neterminuota, nes aš asmeniškai neatvykau į jų Klientų aptarnavimo skyrių pasirašyti atsisakymo dokumentų... Nepaisant to, kad telefonu ir el. paštu pranešiau, jog nebenoriu tęsti sutarties.

Įdomus faktas, kad norint pratęsti esamą sutartį – niekur vykti nereikia, operatorius viską sutvarko telefonu, t.y. įrašo pokalbį ir tiek. Tik kai kreipiausi dėl šios situacijos į Ryšių reguliavimo tarnybą ir informavau operatorių, kad už jo mano bute sumontuotos įrangos saugojimą skačiuosiu 1 Eur už dieną mokestį, operatorius kitą dieną atsiuntė meistrą išmontuoti savo įrangos. Pastebėtina, kad už specialisto atvažiavimą dar norėjo iš manęs paimti 6 eurų mokestį...

Visgi dėl neteisėtai nuskaičiuoto mokesčio grąžinimo už paslaugas, kurias operatorius teikė be mano sutikimo - tyla. Į mano skambučius ir laiškus nereaguojama. Turbūt toks yra mokestis už mano ilgalaikį lojalumą šiam operatoriui.

Reziumuodamas įspėjus Lietuvos vartotojus, kad būkite atidūs rinkdamiesi TV ir interneto operatorių. Nepamirškite, jog vartotojas turi teises ir jeigu operatorius į sutartį įtraukė nesąžiningas, LR teisės aktams prieštaraujančias sąlygas, jos yra negaliojančios! Sėkmės!

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Komentuoja „Init“ vyr. vadybininkė Inga Raupelytė

Klientas iki 2017 m. rugpjūčio 10 d. turėjo terminuotą sutartį, kurios pagrindu buvo suteiktos nuolaidos teikiamoms paslaugoms. Jeigu iki minėtos datos nėra sudaroma nauja terminuota sutartis, tai paslaugos toliau yra teikiamos netaikant taikytų nuolaidų.

Kaip ir teigia klientas, operatorius 2 mėn. iki terminuotos sutarties pabaigos, kreipėsi į jį: skambino telefonu ir teikė naujus specialius pasiūlymus, siuntė trumpąsias žinutes (SMS), bei elektroninius laiškus, kuriais informavo ir priminė apie sutarties terminą ir baigiančias galioti nuolaidas.

Dėl paslaugos atsisakymo klientas turi kreiptis į Klientų aptarnavimo skyrių, nes: 1) turi pateikti prašymą dėl paslaugų nutraukimo ir turi būti identifikuota asmens tapatybė (t. y. pateikiamas asmens pasas arba asmens tapatybės kortelė); 2) turi grąžinti suteiktą naudotis pilnos komplektacijos galinę įrangą.

Klientai pasirašantys paslaugų teikimo sutartis yra pasirašytinai supažindinami su Paslaugų teikimo taisyklėmis, kurios yra neatskiriama Sutarties dalis, kurių 9.1. punkte nustatyta paslaugų atsisakymo tvarka: „Atsisakyti visų arba dalies užsakytų Paslaugų ir/arba Operatoriaus nuomojamos galinės įrangos arba nutraukti su Operatoriumi sudarytą Paslaugų teikimo sutartį Klientas gali asmeniškai ar per įgaliotą atstovą Klientų aptarnavimo skyriuje, įspėjęs Operatorių raštu ne vėliau kaip prieš 5 darbo dienas iki rašte nurodytos Paslaugos ir/arba Operatoriaus galinės įrangos atsisakymo ar Sutarties nutraukimo dienos.“ (viešai skelbiama, žr. http://init.lt/wp-content/uploads/2017/08/2017-08-03_Paslaugu_teikimo_taisykles_bendros.pdf).

Tiek paslaugos užsakymui, tiek ir jos atsisakymui, taikomas tas pats asmens tapatybės identifikavimo reikalavimas. Paslauga gali būti užsakoma Klientų aptarnavimo skyriuje arba telefoninio pokalbio metu, kuris yra įrašomas, bei meistras paslaugos įvedimo bute metu, patikrina asmens tapatybę bei klientas savo parašu sutartyje patvirtina kliento tapatumą.

„Init“ paslaugų teikimo taisyklės bei sutarties sąlygos yra suderintos ir patvirtintos Lietuvos Respublikos Ryšių reguliavimo tarnybos. Minėta institucija reguliuoja ryšių sektorių.

Taip pat, jeigu klientas pageidauja, kad įrangą paimtų iš paslaugų teikimo vietos mūsų darbuotojas, šio darbo įkainis yra 6 Eur.