Penktadienį komandų vadovai susitiko su „Formulės-1“ komercinių teisių valdytoju Bernie Ecclestone‘u aptarti naują kvalifikacijos formatą, atsikratant dabartinio būdo kvalifikuotis, kiekvienam pilotui apvažiuojant vieną greitąjį ratą.

BAR vadovas Nickas Fry‘us papasakojo apie naujosios kvalifikacijos viziją: „Per pirmasias 15 minučių visi bolidai turėtų nuvažiuoti bent po vieną greitąjį ratą, o penki lėčiausieji – iškristų.

Po to sektų 5 min. pertraukėlė, ir dar vienas 15-os minučių važiavimas, kur laikai būtų skaičiuojami iš naujo ir vėl penki paskutiniai turėtų pasitraukti, taigi liktų 10 kovojančių bolidų.

Dar 20 minučių važiavimo ir po jų išaiškėtų pirmųjų dešimties pilotų starto rikiuotė lenktynėse.

Tokiu būdų per valandą trasoje važinėtų labai daug bolidų ir tai patiktų televizijos žiūrovams“.

Tačiau vienintelis šioje sistemoje likęs nežinomasis yra bolidų papildymas kuru.

„Vienintelis neaiškus dalykas tebėra, bolidų kuro papildymo tvarka: ar vienintelis užpildymas būtų sesijos pradžioje, ar leisti kai kurioms komandos pildytis jos metu? Galbūt būtų galima nesuvaržyti kuro taisykle iškritusių pirmame rate, taip sudarant jiems galimybę vytis varžovus lenktynėse. Tuo tarpu pirmasis dešimtukas turėtų startuoti su benzinu esančiu bake po paskutiniojo kvalifikacijos rato.

Galimi įvairūs variantai ir tai yra gana sudėtinga“, - komentavo Fry‘us.

Bernie Ecclestone‘as jau pateikė šios taisyklės pasiūlymą „Formulės-1“ komisijai, tačiau BAR vadovo nuomone ši idėja dar turėtų būti gerokai apšlifuota prieš jos atėjimą į realybę. Be viso to jis nesiryžo prognozuoti ar tai įvyks artimiausiu metu, nepaisant to, kad ir komandų, ir „Formulės-1“ vadovai skuba atsikratyti daug kam įgrysusio vieno rato kvalifikacijos tipo.

Daugiau informacijos ieškokite www.f-1.lt.