Rugsėjo 1-osios kasmet su nekantrumu laukia ne tik nemažai moksleivių, bet ir restoranų ir barų vadovai. Paprastai šią dieną apyvartos padidėja 30–50 proc., tačiau šiais metais verslininkai tikisi dar geresnių skaičių.

„Tai iš tikrųjų yra didelė šventė, o šiais metais ypatingai, nes sutampa su „Sostinės dienomis“, Škotija su Lietuva žaidžia futbolą, dar penktadienis – viskas į vieną vietą susidėjo, bent jau Vilniuje.

Tačiau kituose miestuose irgi būna itin daug žmonių, be to, gal ne kiekvieną dieną žmonės sau leidžia į restoranus eiti, o rugsėjo 1-ąją tiek tėvai su vaikais, tiek seneliai su anūkais tai sau leidžia“, – neslepia „Amber food“ grupės, valdančios restoranus „Charlie pizza“, „La Crepe“ ir kt. direktorius Gediminas Balnis.

Restoranų grupės „Fortas“ marketingo vadovas Kęstutis Markevičius taip pat neslėpė džiugesio: „Vienareikšmiškai ši rugsėjo 1-oji tikrai turi potencialo būti viena geriausių dienų metuose.“

Jis teigė, kad paprastai vidutiniškai apyvartos padidėja 30–50 proc., tačiau šiemet tikisi dar geresnių skaičių. Tam restoranų kolektyvai labai ruošiasi.

„Iš tikrųjų tai viena svarbiausių dienų, negalėčiau pasakyti, kad svarbiausia, priklauso, kokia diena išpuola, koks oras, bet jei, pavyzdžiui, per valentinio dieną ateina poros romantiškai pabūti, rugsėjo 1 d. dažniausiai ateina visomis šeimos, o jaunesnis akademinis jaunimas su draugais užplūsta vakare.

Darbuotojai tam labai ruošiasi, interjeras būna šventiškiau papuoštas, sukuriama šventiškesnė nuotaika. Daromos mažos dovanėlės, siūlomi ar desertai, ar nealkoholiniai kokteiliai, saldainiai“, – sako jis.

G. Balnis atkreipia dėmesį, kad prieš kiekvieną šventę padaugėja žmonių, tačiau kiekviena jų turi savo specifiką, todėl tenka sukti galvą, kuo nustebinti lankytojus: „Pagausėjimas būna prieš Kalėdas, jei tai yra Klaipėda – prieš Jūros šventę, priklauso kur yra restoranai. Per motinos dieną, pavyzdžiui, parduodame daugiausia desertų“

Jis nemano, kad ryškiai išaugs alkoholio pardavimai, kai pagal įstatymus parduotuvėse rugsėjo 1-ąją dieną draudžiama prekiauti alkoholiu, nes tai ne jų pagrindinis segmentas.

„Alkoholis per daug sureikšminamas. Mūsų tinkle jo parduodama tik 5–12 proc. visų pardavimų, jis nedominuojantis. Nebent išaugimą galima daugiau sieti su čia atvykusiais škotų futbolistais“, – sako jis.

G. Balnis tikisi, kad apyvarta išaugs kone dvigubai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)