Vakar sutrikusi banko internetinės bankininkystės veikla ir vėl stringa. DELFI skaitytojo teigimu, vakar nebuvo įmanoma prisijungti prie paskyros ir nors po pietų problema buvo išspręsta, šiandien vėl tas pats kartojasi.

„Puslapį krauna labai labai lėtai, atidaro tik pirmąjį, kur rodo einamąją sąskaitą. Paspaudus ekrane ant kitų nustatymų – „sąskaitos“,
„mokėjimai“ ir t.t., sistema lūžta ir išmeta, kad „klaida“... Taigi, užuot atlikęs reikalaingas operacijas ir pavedimus, matau baltą ekraną su užrašu „klaida“ ir antrą dieną išgyvenu didžiulį stresą“, – nuogąstavo jis.

„Swedbank“ Mažmeninės bankininkystės komunikacijos srities vadovė Karolina Semionovaitė DELFI komentavo, kad jie žino apie šią situaciją, bet stengiamasi kuo greičiau išspręsti situaciją.

„Šiuo metu interneto banko veikla yra šiek tiek sulėtėjusi. Situaciją žinome ir priežastis greitu metu pašalinsime. Tai nesusiję su vakarykščiu sistemų sutrikimu“,– aiškino atstovė.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (50)