Kaip DELFI rašė moteris, šį rytą ji turėjo atsiimti siuntinį, tačiau negalėjo to padaryti.

„Man dar nieko, nėra taip skubu, bet mačiau šeštadienį besiblaškančią moterį prie paštomato, kuri buvo susirūpinusi, kad negali atsiimti pyragų. Jeigu dar yra nukentėjusiųjų, siūlau formuoti kolektyvinę pretenziją“, – teigė ji.

DELFI susisiekė su „Lietuvos pašto“ atstovu spaudai Tomu Bašarovu, kad pakomentuotų klientės nuogąstavimus.

Jo teigimu, šeštadienį dėl techninių trikdžių buvo sutrikusi „LP Express“ siuntų savitarnos terminalų veikla. Veikė tik dalinis terminalų funkcionalumas, t. y. siuntas be išperkamojo mokesčio klientai galėjo atsiimti, tačiau negalimas buvo siuntų siuntimas.

„Savaitgalį buvo operatyviai sprendžiamos su centriniu serveriu susijusios problemos, todėl pirmadienio vakarą „LP Express“ terminalų veikla buvo atstatyta. Kai kuriuose terminaluose buvo užsilikusios užsklandos, informuojančios apie gedimus, tačiau galime patikinti, kad šiuo metu „LP Express“ terminalai yra aktyvūs, todėl jais galima atsiimti ar išsiųsti siuntas“, – DELFI tvirtino atstovas.

T. Bašarovas taip pat pasakojo, kad dėl incidento yra tiriamos aplinkybės su „LP Express“ terminalų veiklą palaikančio serverio tiekėju, jog panašūs atvejai nebepasikartotų ir atsiprašė klientų už sukeltus nepatogumus.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)