Be to, „Toyota“ rinkos dalis išaugo 14,2 proc. ir šis automobilių prekės ženklas Baltijos šalyse tapo populiariausiu.

Šiais metais „Toyota“ pasiekė itin gerų rezultatų visose trijose Baltijos šalyse, o daugiausia automobilių parduota Lietuvoje. Per pirmuosius šešis mėnesius užregistruota 47 proc. daugiau „Toyota“ automobilių – iš viso 2 tūkst. 19 automobilių. Taip „Toyota“ tapo sparčiausiai augančiu automobilių prekės ženklu Lietuvoje.

Labiausiai „Toyota“ pardavimai mūsų šalyje augo birželio mėnesį, kai užregistruotų automobilių skaičius padidėjo net 82 proc., o iš viso parduota 412 automobilių. Be to, „Toyota“ rinkos dalis Lietuvoje padidėjo ir pasiekė 13,9 proc., o tai reiškia, kad palyginti su praėjusių metų šešių mėnesių laikotarpiu, rinkos dalis padidėjo 2,7 procento.

„Toyota“ hibridinių modelių sėkmė labai prisidėjo prie itin gerų prekės ženklo rezultatų, o hibridinių galios pavarų paklausa vis didėja. Hibridinių modelių poreikį geriausiai atspindi nepaprasta 2016 m. pristatyto „Toyota RAV4 Hybrid“ sėkmė: beveik 70 proc. šio modelio pirkėjų rinkosi hibridinę versiją.

Taip pat hibridinę versiją rinkosi 60 proc. naujojo „Toyota C-HR“ visureigio pirkėjų, o kas antras tokį sprendimą priimdavo pirkdamas atnaujinto dizaino „Yaris“.

Šiandien keliuose važinėja daugiau nei 10 mln. „Toyota“ hibridinių automobilių, kurių šio gamintojo gamoje yra net aštuoni.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (16)