Turistaudamos viename naujausių pasaulio miestų, merginos nutarė patikrinti, ar čia gatvės tikrai pilnos raudonų Ferrari, o turgūs – aukso.

Džiaugsmai dykumoje

Skrydžiui turistės pasirinko „Aeroflot“ oro linijas, kurios, beje, turi naujausius orlaivius, lyginant su pagrindiniais oro vežėjais. „Įsitaisius patogiose lėktuvo kėdėse, iš nekantrumo judinome kojų pirštus, įspirtus į skrydžio rinkinio šlepetes. Juk žinojome, kad netrukus nersime į dykumų keliones ir safarį“, – pasakoja Gabrielė.

„Pažintį su dykuma pradėjome važinėjimu automobiliu smėlynais (angl. dune bashing), o vėliau krykštavome keturračiuose motocikluose. Saulei besileidžiant negalėjome atsispirti ir pasijodinėjimui kupranugariais“, – įspūdžiais dalinasi Guoda.

Vakare merginos svečiavosi dykumos viduryje įsikūrusioje beduinų stovykloje, kur stebėjo fakyrų pasirodymą, tradicinius šokius. „Tiesa, visų pramogų metu tikrai neliko pamiršti ir mūsų skrandžiai – vietinių patiekalų prisiragavome iki soties, o dykumą tiesiog įsimylėjome“, – šypsosi Guoda.

Derybos, Ramadanas ir viskas, kas -iausia

„Juokaudamos sakome, kad į Dubajų, didžiausią Jungtinių Arabų Emyratų (JAE) miestą, atvykome nei per anksti, nei per vėlai – įpusėjus mūsų vizitui, prasidėjo Ramadanas, pasninko ir maldų mėnuo. Galbūt kituose miestuose šis laikas ir būtų pakoregavęs mūsų planus, bet tik ne tolerantiškame Dubajuje. Tačiau net ir ten galėjome stebėti, kaip surimtėja miestiečiai šiuo magišku metu“, – prisimena Gabrielė.

Keliautojas kaitino tiek arabiškas 38 laipsnių karštis, tiek derybų azartas Dubajaus senamiesčio turguose, kurių buvo aplankytas ne vienas – kvapalų, prieskonių, tekstilės, aukso. Apsikrovusios gėrybėmis, merginos nupėdino Dubajaus įlankos link pasiplaukioti spalvotais senoviniais laiveliais. Sumokėjus vos 2 JAE dirhamus (0,5 Eur), jais galima persikelti į kitą įlankos pusę.

Dubajus tikrai yra miestas, norintis žūtbūt pirmauti visose srityse. Kelionės metu Guoda ir Gabrielė bandė lenkti pirštus, skaičiuodamos, kiek kartų šis didingas miestas yra -iausias kokioje nors srityje. Deja, merginoms paprasčiausiai „pritrūko pirštų“.

„Burj Khalifa – aukščiausias pasaulio pastatas (liftu pasikelti į jo 125 aukštą užtruko tik kiek daugiau nei minutę). Toliau, „Dubai Mall“ – didžiausias pasaulyje prekybos centras. O kur dar vienintelis pasaulyje plūduriuojantis tiltas automobiliams, kelios dirbtinės palmių formos salos, vienintelis pasaulyje 7* viešbutis Burj Al Arab ir tai dar toli gražu ne viskas“, – vardija Guoda.

Dubajaus burtai

„Kaip ir visos kelionės, šioji pasibaigė pernelyg greitai”, – šypteli Guoda. Kūrybininkės tikina, kad į šį miestą galima patogiai nuskristi net ir keletui dienų. „Oro uostas, palyginus, visai netoli miesto centro, tad atskridus naktį iki viešbučio galima keliauti taksi: dviese sumokėjome apie 50 dirhamų (apie 12 Eur)“, – paskutinius patarimus dalina merginos.

Šis milžiniškas miestas turi viską, ko gali prireikti net ir pačiam įnoringiausiam keliautojui. Gabrielė priduria: „Dubajaus dinamiškumui ribų, matyt, nėra – jis vis labiau auga ir puošiasi, tad pamatyti jį verta kiekvienam”.