Danijos, Švedijos, Norvegijos, Vokietijos ar Olandijos meškeriotojams „Westin” prekės ženklas jau seniai nėra naujiena, o šios kompanijos masalų galima rasti kone kiekvieno šių šalių spiningautojo dėžutėse.

Šį sezoną minkštuosius „Westin” į mūsų šalį pradėjo vežti ir vienas lietuvių žūklės reikmenų platintojas. „Westin” guminukus jau išbandę Lietuvos spiningautojai sako, kad šie daniški gaminiai puikiai vilioja starkius, ešerius, o ypač – lydekas.

Tačiau panašu, kad „Westin” turi kur kas rimtesnių planų, nei plėtra Rytų Europoje. Prieš kurį laiką danai nusisamdė vieną garsiausių žūklės reikmenų rinkos ekspertų JAV ir tikisi rasti kelią į dešimčių milijonų šios šalies žvejų širdis.

Naujasis „Westin” komandos už Atlanto narys yra Barry Stockhausas – žmogus, kuris JAV išgarsino ir pavertė vienais populiariausių tokius prekės ženklus kaip „Mepps” ar „Mister Twister”.

Tad panašu, jog žūklės reikmenų rinkoje auga naujas milžinas, kuris ruošiasi sudaryti rimtą konkurenciją didžiausiems JAV, Japonijos ir Europos gamintojams.

Lietuvoje kol kas be kliūčių galima įsigyti tik „Westin” minkštųjų masalų, tačiau ši Danijos kompanija meškeriotojams siūlo kur kas platesnį asortimentą – tai ir vobleriai, ir įvairiausiems žūklės stiliams skirti spiningai, ir meškeriotojų apranga bei viskas, ko reikia, jūrose gyvenančių plėšrūnų žūklei.

Beje, „Westin” istorija prasidėjo, kai kompanijos įkūrėjas Ingvaras Westinas sugalvojo savo vaikams pagaminti originalų žaislą. Jis iš medžio išdrožė realistišką lydeką, kurią vaikams pasiūlė tampyti vandenyje pririštą prie virvelės. Būtent ši lydeka ir tapo pirmuoju „Westin” masalų logotipu.