„Kone pusė motinystės pašalpos nuėjo vėjais“, – guodėsi moteris, nusprendusi kreiptis į žurnalistus ir perspėti kitus pirkėjus.

„Nebežinau, kur kreiptis, tad gal Jūs galėsite pagelbėti, – laišką pradėjo ji. – Susidūrėme su tokia situacija: per tuos didžiuosius apsipirkimus su vyru gegužės 18 d. apsipirkinėjome Kaune Jonavos g. esančioje „Prisma“ parduotuvėje.

Skenuojant prekes pardavėja jų nuskenavo per daug, kasa pradėjo nebeleisti daugiau skenuoti, tad mums buvo liepta už prekes susimokėti.

Žinoma, vyras apmokėjo kortele, o spausdinant kvitą – kasa pastrigo ir čekį šiaip ne taip atspausdino su prierašu gale „Panaikinta“. Atėjusi vyresnioji kasininkė nurodė, kad čekio sistemoje nematyti, tad už prekes reikia dar kartą susimokėti, tik kitoje kasoje, nes ši pastrigo.

Mus net kelis kartus patikino, kad pinigai matysis sąskaitoje, kad bus rezervuoti, bet nebus nuskaičiuoti. Aišku, mes su vyru kitoje kasoje susimokėjome dar kartą už prekes. Dabar gavosi taip, kad šiandien prisijungęs vyras prie savo banko sąskaitos rado nuskaičiuotą sumą – 204,25 euro.

Nuo ryto bandome susisiekti tinklalapyje pateiktais kontaktais, bet niekas nekelia ragelio. Vis dėlto, suma nėra du eurai, kad taip paliktume įmonei. Gal Jūs galėtumėte kažkuo pagelbėti?", – rašė sunerimusi moteris.

DELFI susisiekus su ja telefonu, neseniai kūdikio susilaukusi motina sutiko papasakoti išsamiau.

„Mums paaiškino, kad yra kažkoks prekių limitas, kiek galima nuskenuoti prekių, tačiau tiksliai nepasakė kiek.

Bet vyresnioji kasininkė įvardijo, kad čia per daug prekių nuskenuota, dėl to neleidžia daugiau skenuoti ir darome, kaip dabar yra, – mušame čekį, o likusias apie dešimt prekių nuskenuosime lyg kito pirkimo metu“, – sakė moteris.

Ji teigė, kad taip šeimai nutiko pirmą kartą, nei vienoje parduotuvėje su niekuo panašiu neteko susidurti. Moteris pripažįsta, kad prekių išties buvo daug – gimus vaikus pirkinių sąrašas gerokai išsiplėtė, norėjosi sutaupyti, todėl susiviliojo didelėmis nuolaidomis.

„Kai tik pradėjo spausdinti čekį – tas čekis irgi pradėjo strigti, nes labai ilgas gavosi. Ir pačiam gale čekio, kai jau baigė spausdintini, buvo parašyta – „panaikinta“. Tada pardavėja išsikvietė vyresniąją, ir ji pasakė, kad reikia naują pirkimą daryti, nes sistemoje paties čekio nematyti“, – prisimena.

Moteriai su vyru ir mažu vaiku teko visus pirkinius pergabenti į kitą kasą ir prekių skenavimas prasidėjo iš naujo, tik šį kartą – skaidant į tris dalis.

„Teko kitoje kasoje per naują viską mokėti tik mažesniais čekiais, kad vėl nepasikartotų ta pati situacija. Prekes skenavo padalinus į tris dalis – gavome tris čekius. Mus patikino, kad viskas bus gerai ir pinigai iš pirmo nepavykusio pirkimo nebus nuskaičiuoti, vyresnioji kasininkė net paskambino kažkokiems specialistams, kurie tai patvirtino, o 22 dieną prisijungiame prie sąskaitos ir žiūrime, kad pinigų nėra. Gavosi taip, kad sumokėjome dukart“, – neslėpė nusivylimo.

Viso 217,43 euro turėjęs apsieiti apsipirkimas kainavo kone dvigubai – 421,68 euro.
Sąskaita

„Bandėme sutaupyti, o gavosi visiškai atvirkščiai. Kone pusė motinystės pašalpos nuėjo vėjais, – neslėpė apmaudo. – Bandėme skambinti, bet parduotuvės darbą baigė gegužės 22 d. (apie paankstintą parduotuvių uždarymą „Prisma“ netikėtai paskelbė tą pačią dieną savo tinklalapyje – DELFI) ir niekas nekelia ragelio.

Bandžiau susirasti administracijos kontaktus, skambinti, bet net nejungia. Bandžiau rašyti laišką, bet kol kas jokių žinių. Jau net nežinau kur kreiptis, nes pinigai tikrai nėra maži. Čia ne du eurai, kad tiesiog galėtum palikti kažkam.“

Moteris viliasi grąžintis bent jau pinigus, o apie kompensaciją net nedrįsta pagalvoti.

DELFI susisiekus su „Prisma“ atstovais jie pažadėjo pakomentuoti situaciją. Po kelių dienų nesulaukus atsakymo ir vėl kreipusis į prekybos tinklo atstovus buvo atsakyta, kad pinigai jau buvo grąžinti.

„Labai atsiprašome klientės už patirtus nepatogumus. Dėl techninių nesklandumų užstrigus kasai pinigai buvo nuskaičiuoti du kartus. Pastebėjus neatitikimus, pinigai buvo grąžinti gegužės 25 d“, – komentavo „Prisma“ marketingo specialistė Enrika Čepulienė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (119)