Tačiau aš ir mano visi klasiokai mokslo metų ilginimui prieštarauja. Taip pat – ir kitų klasių mokiniai, mokytojai ir visi kiti. Girdėjau, kad iš pradžių lyg norėta tai padaryti jau šiais metais, tačiau kai buvo pamatytas visų pasipriešinimas, norima tai nukelti vėlesniam laikotarpiui, lyg tai būtų geriau.

Esą Lietuva, palyginus su kitomis valstybėmis, per ilgai mokinius išleidžia ilsėtis. Vis minimas šis argumentas, kad „palyginus su kitomis valstybėmis“, bet kodėl prieš tai neužtikrinama „kitų valstybių“ lygio mokymosi aplinka? Ar vien prailginus mokslo metus Lietuvoje bus kaip Vakaruose? Ne, šį vieną mėnesį/dvi savaites mokytojai, kaip įprasta, kankins mokinius visokiais kontrolinukais/ testukais/ dvejetukais.

Nors aš, kaip sakiau, nesu itin pažangus mokinys, vis dėlto, kol pailsiu po dienos ir paruošiu pamokas, dažniausiai einu miegoti vidurnaktį ar 1 val. nakties, dar dėl minčių apie mokyklą užmiegu apie 2 val. Kodėl šie mokytojai „profesionalai“ nesupranta, kad svarbiau – kokybė, o ne kiekybė? Norėčiau išsakyti savo nuomonę, ką reiktų keisti. Manau, kad mano pasiūlymai yra protingesni nei mokslo metų prailginimas.

1) Pamokų pradžia – 9 val.;

2) Klasių mažinimas iki 20 mokinių;

3) Matematikos išėmimas iš privalomų pasirinkti dalykų ir privalomųjų egzaminų dalykų;

4) Pamokų laikas – 40 min., dauguma pertraukų – 10 min., su viena 30 min. pertrauka;

5) Daugiausia – 6 pamokos per dieną

6) 4 matematikos pamokos per savaitę, daugiau nereikia;

7) Neleisti už jaunuolius spręsti „ekspertams“ ar/ir „profesionalams“;

8) Mažiau namų darbų.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Norite pasidalyti savo mintimis? Rašykite el.paštu pilieciai@delfi.lt ir išreikškite savo nuomonę!