Visą savaitę Lenkijoje kaip virusas plito simpatiškos amerikietės vaizdo siužetas svetainėje „You Tube“. Penktadienį jis jau turėjo daugiau kaip 2,2 mln. peržiūrų.

„Prieš keturis mėnesius buvau Europoje ir nuėjau į amerikiečių grupės koncertą. Jame sutikau nuostabų vaikiną, lenką. Jis 100 proc. mano tipo: aukštas, tamsus, gražus, seksualus ir turėjo pačias gražiausias akis, kurias tik mačiau savo gyvenime. Be to, jis buvo linksmas, protingas, tiesiog mielas.

Iš karto tarp mūsų kažkas įvyko. Kalbėjomės visą koncertą, bendravom, bet pasibaigus koncertui minioje pasimetėme ir pamečiau jį iš akių.

Nepaklausiau jokių jo kontaktų – nei telefono numerio, nieko. Vienintelis dalykas, ką žinau, tą vakarą jis buvo apsivilkęs džinsais, švarku ir baltais sportbačiais. Jo vardas Wojtekas ir jis iš Varšuvos“, – pasakojo mergina.

Pasidalijusi savo el. pašto adresu ji prašė internautų pagalbos kuo plačiau pasidalinti jos vaizdo siužetą, kad tik jį pamatytų nepažįstamasis.

Nepaisant vaizdo siužeto populiarumo, netrukus pasigirdo spėlionių, kad mergina ir jos romantinė vaikino paieškos istorija – yra netikros.

Galiausiai paaiškėjo, kad tai tebuvo drabužių prekės ženklo „Reserved“, kuris priklauso „LPP“ grupei rinkodaros akcija.

Jos kūrėjai Lenkijos žiniasklaidai pripažino, kad tokia akcija norėta padidinti prekės ženklo žinomumą tarp Lenkijos vyrų ir parodyti, kad jie yra patrauklūs.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (17)