„Birželį Karmėlavoje, oro uosto teritorijoje, pradės veikti viešbutis, tad jau galima rezervuoti vietas“, – pajuokavo Kauno oro uosto vadovas.

Susitikime, pasak rajono mero patarėjo Edmundo Mališausko, daugiausia kalbėta apie problemas, susijusias su oro uosto pertvarka. Ji tapo būtina, kai paaiškėjo, kad nuo liepos 14 iki rugpjūčio 15 d. Vilniaus oro uostas bus rekonstruojamas, o Karmėlava taps pagrindiniais šalies oro vartais.

Vienas pagrindinių uždavinių besirengiant aptarnauti didesnius keleivių srautus – įrengti naują aviacijos saugumo zoną antrame keleivių terminalo aukšte.

Ši erdvė bus skirta visiems keleiviams, įskaitant ir vykstančius į šalis už Šengeno zonos ribų. Oro uosto vadovų teigimu, naujoji patikros zona leis efektyviau valdyti procedūras ir keleivių srautus.

Po rekonstrukcijos Kauno oro uoste pasikeis ir „Duty Free“ parduotuvių veiklos organizavimas – jos taps atviromis ir labiau prieinamomis, padidės jų plotas ir prekių pasiūla.

Rekonstrukcijos metu bus suformuotos didesnės ir patogesnės viešojo maitinimo erdvės. Bus įrengta verslo klubo patalpa, vaikų žaidimų bei rūkymo zonos, praplėstas tėvų ir vaikų kambarys, tualetai.

Su savivaldybės vadovais buvo tartasi dėl prekybos licencijų, kelių infrastruktūros, išorinės reklamos rinkliavų, transporto srautų reguliavimo, greitosios medicinos pagalbos stoties darbo.

„Iššūkius ir sunkumus turime paversti naujomis galimybėmis, juk oro uoste atsiras daugiau įvairių paslaugų, naujų darbo vietų“, – kalbėjo Kauno rajono meras Valerijus Makūnas.

Gera žinia ir vietos gyventojams: jau netrukus prasidės Karmėlavos Vilniaus gatvės rekonstrukcijos darbai, vyksta Ramučių Centrinės gatvės rekonstrukcijos antrasis etapas. Žmonės dėl to keletą mėnesių patirs nepatogumų, tačiau abi gatvės pasikeis iš esmės, – bus nauja danga, geras apšvietimas.

B. Kasparas taip pat informavo apie pasirašytą ketinimų protokolą su Pietų Afrikos Respublikoje registruota kompanija „Global Aviation“, kuri užsiima orlaivių nuoma ir aptarnavimu. Investuotojai pietinėje oro uosto Karmėlavoje dalyje ketina statyti apie 26 tūkst. kv. m angarą. Per keletą metų planuojama sukurti maždaug 120-200 darbo vietų mechanikams, kurie aptarnaus 20-30 orlaivių. Reikės nemažai stiuardesių, kito aptarnaujančio personalo.

V. Makūnas pabrėžė, kad, pritraukiant naujas investicijas, turėtų jėgas suvienyti visos suinteresuotos pusės: oro uostas, Susisiekimo ministerija, Kauno LEZ bei savivaldybė.