„Kosmosas.... Aš tik rytoj tikriausiai suprasiu, kokią pirtį užkūriau. Kai viskas prasideda nuo idėjos, nuo svajonės, o po poros metų tai tampa realybe, sueina tiek daug žmonių, tiek daug dėmesio, tiek neabejingumo, tai nuostabu, tai kaip stebuklas“, - plačiai besišypsodama pasakoja J. Zibireva ir prisipažįsta, jog į sceną išėjus močiutei iš „Betanijos“ nesulaikė ašarų.

Lech Lecha Design“ mados prekės ženklą pristačiusi dizainerė džiaugiasi, kad kolekcijoje atsiskleidė tai, ką ji iš tiesų visada troško daryti – kurti madą, kuri neštų gerovę, kad tai nebūtų tik menas menui, priešingai, kad menas neštų pasauliui žinutę ir darytų teigiamą poveikį.

Podiumu žengusi priklausomybių centro gyventoja taip pat pasidalino dar karštais įspūdžiais: „Jau nebesijaudinu, tačiau iki pristatymo jaudinausi labai. Daugiausia jaudinausi dėl savo kuriamų piešinių ant drabužių, nežinojau, ar pavyks.“ Moteris pasakojo, jog anksčiau kūryba jai neteikė didelio malonumo, tačiau dabar jaučiasi prisijaukinusi piešimą.

Išskirtinės kolekcijos pristatyme dalyvavo ne tik prie kolekcijos kūrimo prisidėję socialinę atskirtį patiriantys asmenys, bet ir žinomi Lietuvos pramogų pasaulio atstovai. Podiumu žengė aktoriai Martynas Vaidotas, Marcelė Zikaraitė, dainininkė ir aktorė Aistė Lasytė, supermodelis Monika Račiūnaitė.

Lech Lecha Design

Paklausta, kaip dar tik karjerą pradedančiai dizainerei pirmajame rimtame savo kolekcijos pristatyme pavyko prikalbinti dalyvauti žinomus žmones, J. Zibireva atsako paprastai: „Dalis tų žmonių yra mano draugai, kiti ne. Tačiau visi, kurie prie mūsų prisijungia, tai daro dėl vienos priežasties – nuoširdumo ir neabejingumo tiems dalykams, kurie daro mūsų pasaulį bent šiek tiek geresnį.“

Prie šio jaukaus, šilto ir tuo pačiu ištaigingo reginio prisidėjo gausus būrys rėmėjų, kuriuos pristatė renginį vedusi dizainerės sesuo Jekaterina Zibireva.

Pagrindiniu rėmėju ir partneriu buvo įvardintas Vaidilos teatras su jo generaliniu direktoriumi Gediminu Jankumi priešakyje. „Janinos aš nepažinojau, kai ji atėjo į susitikimą tartis dėl patalpų kolekcijai pristatyti, nežinojau ir apie ką bus jos projektas. Ji pristatė man jį su tokiu užsidegimu, tokia ugnele akyse, kad aš negalėjau ja nepatikėti. Užsikrėčiau jos entuziazmu ir pasakiau, kad mes ją remsime ir suteikdami teatro salę, ir finansiškai“, - energingai ir itin gerai nusiteikęs dar iki kolekcijos pristatymo pasakojo G. Jankus.

Jaunas vyras pažymėjo, kad dizainerei puikiai sekėsi sujungti drabužių prikėlimą antram gyvenimui, socialiai pažeidžiamų žmonių integraciją ir kūrybą, pridėdamas, kad nieko panašaus kol kas jam nebuvo tekę matyti. „Be to, Janina mane įkvėpė naujiems projektams. Sugalvojome, kad kviesime atsiskleisti kuo daugiau jaunųjų Lietuvos kūrėjų, rengsime konkursą, o nugalėtoją taip pat bandysime remti“, - trumpai atviravo apie ateities planus Vaidilos teatro vadovas.

Dėl netradicinio požiūrio į madą J. Zibireva pastaruoju metu susilaukė nemažai žiniasklaidos dėmesio. „Lech Lecha Design“ nėra tik mada ir grožis, tai - kūrybos procesas, tikra istorija, slypinti jo siūlėse ir antras šansas žmogui bei drabužiui“, - prekės ženklą apibūdina dizainerė. „Lech Lecha Design“ - socialinio verslo iniciatyva, kadangi drabužių ir aksesuarų kūrybos procese dalyvaujantiems benamystę, skurdą, vienatvę ir priklausomybes patiriantiems žmonėms suteikiama reintegracijos galimybė, prisidedama prie socialinės atskirties mažinimo. Socialinis verslo modelis nuo tradicinio tuo ir skiriasi, jog be komercinės veiklos, kuria siekiama pelno, verslas siekia socialinių tikslų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (24)