aA
Ketvirtadienį Silverstoune „Mercedes“ komanda pristatė savo naują automobilį. Dar prieš oficialią ceremoniją Lewisas Hamiltonas nuvažiavo keletą ratų šlapia danga, o vėliau Toto Wolffas, Lewisas Hamiltonas ir Valtteri Bottas pirmi pademonstravo automobilį aistruoliams.
F-1 "Mercedes" naujas automobilis
© Reuters / Scanpix

Komandos nariai pasirodė prieš 360 laipsnių vaizdo kameras ir visa tai buvo transliuojama Youtube kanalu, o vėliau techninio aptarnavimo juostoje nuo W08 buvo nuimtas simbolinis audeklas.

Automobilio išdažymas yra panašus į praėjusių metų, tačiau naujo reglamento rėmuose inžinieriams pavyko rasti gana estetinį automobilio nosies sprendimą, kuri dabar yra be „Mercedes“ būdingo išsikišimo.

Vertikalus elementas už viršutinės oro įsiurbimo angos išspręstas taip pat pakankamai grakščiai, kaip ir šoniniais pontonai. Galinė W08 dalis išėjo pakankamai siaura, dėl to automobilis atrodo gana efektingai.

F-1 "Mercedes" naujas automobilis
F-1 "Mercedes" naujas automobilis
© AP / Scanpix

„Mercedes“ ekipa naują sezoną pradeda būdama ryškiu favoritu, bet labai rimtos Techninio reglamento permainos duoda varžovams šansą bent kažkiek sumažinti atsilikimą. Automobilio pristatyme nebuvo kalbėta apie galimą jėgų pasiskirstymą šį sezoną, bet „Sidabrinių strėlių“ tikslas lieka toks pats – pasaulio čempionų titulas.

„Mašinos pristatymas yra be galo svarbus. Šiais metais pasikeitė Techninis reglamentas, visos komandos pristato automobilius, sukurtus pagal naujas taisykles. Šiandien mes nuvažiavome pirmus ratus be jokių problemų.

Pernai buvo sunku rasti balansą tarp senos mašinos modernizavimo ir naujos kūrimo. 2016 metais beveik kiekvieną savaitę mes užduodavome klausimą, kada ateis optimalus momentas, kuomet pagrindinius resursus reikės nukreipti naujos technikos kūrimui. Štai dabar mes jį jau turime“, – sakė „Mercedes“ komandos vadovas T. Wolffas.

F-1 "Mercedes" naujas automobilis
F-1 "Mercedes" naujas automobilis
© AP / Scanpix

Techniniai duomenys

Važiuoklė

Monokokas: suformuotas iš anglies plastiko ir porinių kompozitinių medžiagų.

Korpusas: variklio gaubtas, šoniniai pontonai, dugnas, nosis, priekiniai ir galiniai sparnai iš anglies pluošto.

Kokpitas: nuimama anatominė vairuotojo sėdynė iš anglies pluošto, 6 taškų saugos diržai OMP, HANS sistema.

Saugumas: saugumo kapsulė, integruota su smūgiams atsparia konstrukcija ir plokštėmis, išvengiančiomis kiauryminio pažeidimo, priekinė saugumo struktūra, reglamentu numatyti priešsmūginiai mazgai, sugeriantys energiją šoninių susidūrimo metu, įmontuota galinė saugumo struktūra, priekiniai ir galiniai saugumo elementai, neleidžiantys monokokui sulūžti mašinai verčiantis.

Priekinė pakaba: anglies pluošto trikampė svirtis ir stūmiklis, sąveikoje su spyruoklėmis ir balansyrais.

Galinė pakaba: anglies pluošto trikampė svirtis ir trauklė, sąveikoje su spyruoklėmis ir balansyrais.

Ratų diskai: OZ, grūdinti ir magnio lydinio.

Padangos: „Pirelli“.

Stabdžių sistema: Anglies pluošto diskai „Carbone Industries“, elektroninis valdymas „brake-by-wire“, suportai „Brembo“.

Elektronika: FIA sertifikuotas standartinis valdymo blokas ECU.

Prietaisų skydelis: „McLaren Electronic Systems“.

Degalų sistema: ATL, kevlaru armuotas guminis degalų bakas.

Degalai ir tepimo medžiagos: „Petronas“.

Transmisija

Pavarų dėžė: 8 laipsnių su viena atbuline pavara, anglies pluošto korpusas. Sekvencinė, pusiau automatinė, hidraulinis įvadas.

Sankaba: diskas iš anglies pluošto.

Gabaritai: ilgis – daugiau kaip 5000 mm, plotis – 2000 mm, aukštis – 950 mm, bendras svoris – 728 kg.

Jėgos agregatas

Tipas: „Mercedes AMG F1 W08 EQ Power+“.

Maksimalus svoris: 145 kg.

Jėgainės komponentai: vidaus degimo variklis (ICE), kinetinis motoras-generatorius (MGU-K), šiluminis motoras-generatorius (MGU-H), turbina (TC), baterija (ES), valdymo elektronika (CE).

Kodėl „W08 EQ Power+“?

„Mercedes“ dažnai kalba, kad apie naujas technologijas reikia daugiau pasakoti aistruoliams, jas padaryti kur kas suprantamesnėmis, bet savo naują automobilį pavadino labai sudėtingai – „W08 EQ Power+“, bet kartu argumentavo tokį savo sprendimą.

„Mes pristatome ne tik naują savo „Formulės-1“ mašiną, bet ir naują globalų technologinį prekės ženklą, kuris apims visus „Mercedes Benz“ automobilius. 2016 metų Paryžiaus autosalone „Mercedes Benz“ pristatė naują savo automobilių su elektros varikliais gamą – EQ, kuriuos galima traktuoti „elektrinis protas“.

Visos būsimos S klasės hibridinės mašinos turės „EQ Power“ indeksą, o šis F-1 bolido pristatymas sako apie tai, kad gimė pirma mašina su indeksu „EQ Power+“, kurį nuo šiol turės absoliučiai visi hibridiniai „Merceds AMG“ modeliai“, – sakoma komandos pranešime.

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.